Po krótkich wyliczeniach można dojśc że hunter ma skill distance gdzieś około 90, jego max hit na człowieku to 180, minotaur archer ma skill distance około 75, ponieważ jego hit na człowieku nie wyniesie więcej jak 125. Oczywiście żadko zdarzają się takie uderzenia, ale oba te potwory potrafią wymiatać amunicję w taki sposób że na jedną serię wystrzeliwują 4 naboje, co powoduje dość efektowne wyniki, szczególnie kiedy gracza blokują 2 inne potwory zabierając mu cały shielding.
Potwory takie jak cyclops mają skille 60-70 ataku i 30-50 shieldingu. Moim zdaniem najpotężniejsze skille ma Black Knight oraz Demon i Yeti, a najsłabsze szczur, który uderzając max 10 hp gracza na levelu 1 ma skill 10.
Myślę że na skillach opiera się praktycznie cały sysetm walki konwencjonalnej w Tibii, a skille potworów nie są zdradzane, aby gracze mogli sami szacować swoje szansę z danym stworem. Logiczne jest pzreciez to, że jeżeli nasza obrona jest większa od ataku potwora, będzie zadawał on mniejsze obrażenia, a nasz atak większy od jego obrony, będziemy mu zadawać większe obrażenia. To gólna filozofia systemu walki w Tibii, który zapewne wielu z was zna.
Ostatnio edytowany przez Jerkov Thundersword - 24-01-2005 o 20:56.
|