Zobacz pojedynczy post
stary 07-01-2009, 14:30   #1204
CytrynowySorbet
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 23 02 2008
Lokacja: Szczecin
Wiek: 33

Posty: 1,753
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Banczo Pokaż post
twierdzicie ze mamy sie nie czepac ludzi pracujacych w MM? jezeli jest tak powazny problem to powinien byc rozwiazany w tydzien moze 2 a nie 4 miesiace i kazdy kolejny telefon to jest odsylanie z kwitkiem! i to oni sa winni bo tak traktuja Swoich Klientow!!
No jasne bo każdy problem da się rozwiązać i to w z góry wyznaczonym czasie. Na świecie jest problem klęsk żywiołowych, tak poważny problem powinien być rozwiązany w tydzień może 2!!!!!!

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Banczo Pokaż post
Skoro odbiera Telefony W dziale Technicznym To powinna miec kurwa pojecie na czym polega jej praca chyba nie? po to tam siedzi zeby pomoc rozwiazac problem a nie wyjebac komus regolke i dalej nic sie ze sprawa nie dzieje!
W dupie byłeś, gówno widziałeś, nie wiesz na czym polega ich praca i jakich umiejętności potrzebują to się nie wypowiadaj. Jakby każdy miał takie samo zadanie to nie byłoby tylu pracowników.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Banczo Pokaż post
a jezeli ci chodzi o tesco to tez jest burdel bo kas jest 40+ a siedza 4 kurwy i dlatego sa kolejki przez pol tesco bo sie jeszcze jebane guzdraja!
Znajdź więcej pracowników na wyładowywanie towaru, sprzątanie, do kas, pomocy klientom i oczywiście pieniądze na wypłaty dla nich to będziesz mił wszystkie kasy otwarte.

Ostatnio edytowany przez CytrynowySorbet - 21-01-2009 o 00:55.
CytrynowySorbet jest offline   Odpowiedz z Cytatem