Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Rocket Slayer
Współczesnym wszystko przychodzi łatwo przez
- nowe exp place'y, co powoduje, że o tych starych, kultowych się zapomina lub niedocenia.
- zwiększone hity z melee zadawane przez gracza. Jaki to miało cel? To było jak zdmuchnięcie domka z kart, jak zabranie flagi i przejęcie spawna w wysuniętym bunkrze.
|
stare, kultowe hunting groundy mialy taka [sarcasm]niewatpliwa[/sarcasm] zalete, ze przy identycznych jak teraz progach na level zrobienie czolowej na erigu postaci ( a wtedy paru ludzi mimo wszystko grala dla wysokich miejsc na highscores ) zajmowala 3-4 lata monotonnej gry. To jest ewenement w gatunku mmorpg i, IMHO, jedna z najwiekszych wad tej gry, siedzaca bardzo gleboko w fundamentach. To, ze teraz expi sie znacznie szybciej jest zle tylko i wylacznie ze wzgledu na to, ze kiedys expilo sie znacznie wolniej - w praktyce jest to bowiem znaczna oszczednosc zycia.
co do zwiekszonych hitow, znowu, jest to naprawienie ( przynajmniej czesciowe ) bzdurnej mechaniki z poczatkow Tibii. Nalezalo sie to knightom jak najbardziej, chocby ze wzgledu na to, ze kretynska polityka Cipsoftu sprowadzala high levelowych knightow do roli ruchomych scian, co znowu jest ewenementem w calym gatunku mmorpg i swiadczy o niekompetencji firmy w sprawach balansu gameplayu.