Zobacz pojedynczy post
stary 13-01-2009, 20:09   #23
Wielkimanitu
Zbanowany
 
Data dołączenia: 13 01 2009
Lokacja: Kraina zamków i jednego klucza...
Wpisy bloga: 25

Posty: 302
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
Pomysl nie nowy, wiele ekip do tego podchodzilo i jak na razie nikomu sie to na duza skale nie udalo. Chyba ze chcecie normalna tibie z sila narzuconym klimatem rpg.
Jeśli klimacenie byłoby narzucane siłą, a tak jest na większości polskich shardów Ultimy Online (tj. karanie np. za game talk) to myślę, że w krótkim czasie wytworzyłaby się w tibijskiej społeczności niemała grupa, która by RPG z radością odgrywała (która to grupa notabene już teraz istnieje). Taki zamysł pojawił się na tibiopeelowskim Altaronie - niestety nie wypalił.

Co do tematu: chyba każdy wie, że "gry" rodzące się na forach internetowych, pośród nieznanych sobie ludzki, umierają jeszcze przed poczęciem; czasami następuje poronienie - leniwi programiści udostępniają grafiki, skrypty z umarłego projektu. Stricte grywalnej, nawet amatorskiej gry chyba nikt w taki sposób nie zrobił. Co nie znaczy, że pomysł nie jest wart zainteresowania. Obecnie na scenie tibijskiej (bo chyba na niej Wasz przyszły team ma się opierać) istnieją jedynie dwa warte uwagi projekty RPG: torgowy CoTM (nie mam zdania na jego temat, aczkolwiek jeżeli powstanie, to pewnie za grubo ponad rok, więc nie warto zaprzątać sobie nim teraz głowy) oraz wspomniany już Altaron (dead).
I to jest przesłanie tego posta - zamiast zajmować się kodowaniem gry od zera, warto sięgnąć po jakże znienawidzone na tym forum trzy literki...
Wielkimanitu jest offline   Odpowiedz z Cytatem