Zobacz pojedynczy post
stary 24-01-2009, 12:33   #55
TaJemniczy
Użytkownik Forum
 
TaJemniczy's Avatar
 
Data dołączenia: 24 09 2005
Wiek: 36

Posty: 309
Stan: Niegrający
Profesja: Elite Knight
Poziom: 152
Skille: 92/84
Poziom mag.: 8
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Gold Raven Pokaż post
Jeżeli faktycznie ma być tak jak mówisz to Rookgaard powinien być tak zrobiony co najmniej jak obszar z tutorialem po stworzeniu postaci w RuneScape (tam przechodzisz pewne etapy tutoriala i nie ma powrotu ... musisz stamtąd wyjść - a przynajmniej tak było jak ja tworzyłem swoją postać -.^ ), nie było by wtedy żadnego problemu ... ale tak nie jest ... więc wybór należy do gracza.

Dla mnie Rookgaard to tak samo dobre miejsce do zabawy (bo w końcu Tibia to jest gra, a gry "raczej" służą do zabawy jak by się na to nie patrzyło) jak każde inne w świecie Tibii ... więc czemu nie bawić się na tej małej wysepce?

EDIT:
@up - nawet trapowanie powinno czegoś nauczyć, w ten sposób nabywasz doświadczenia, które następnym razem może Cię drogo kosztować. Sam wpadałem w pułapki, z części nie udało mi się uciec jednym kawałku ... w innych całkowicie rozbroiłem taką pułapkę ... kwestia wprawy i doświadczenia (i poniekąd plecaka z butleczkami życia )


Pozdro
Gold Raven
Porównywanie 2 różnych gier o różnych zasadach mija się tu z celem. Jeżeli uważasz że tylko brak nakazu opuszczania rooku jest spowodowane przez grę to maż racje, gra nie każe nam opuszczać rooku, gdyż dla twórców było jasne że gracze zrozumieją sens etapu tej gry, jak widać troszkę się pomylili. Nikt ci nie zabrania się bawić na tej małej wysepce, ale czy to ma sens??Czy z logicznego punktu widzenia wygląda to na normalne?? Ja tu osobiście widzę duże sprzeczności
__________________
Tyle teorii,tak mało dróg, jeszcze mniej rozwiązań...
TaJemniczy jest offline   Odpowiedz z Cytatem