Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Pirate Cutthroats
Dalej przedmioty. Kiedyś było prosto. Na tym lvlu to i to i nic więcej nie możesz wybrać. Teraz itemów jest dużo więcej i gracz ma możliwość wyboru czym chce walczyć, w co być uzbrojony. (na dany lvl jest dostępne kilka przedmiotów).
|
Po 10 latach gry ktos wpadl na to, ze itemy moga dawac bonusy do odpornosci, co bylo elementem kazdej szanujacej sie gry RPG od niepamietnych czasow. Do dzis nikt nie pomyslal o ograniczeniu dostepnosci najciezszych pancerzy do klas silowych co prowadzi do kuriozalnej sytuacji w ktorej magowie moga latac w MPA.
Cytuj:
Masa, masa potworów, bossów, questów (które nie polegają na grindzie jak w innych MMO) i w 99% nie ma za nich expa.
|
masa potworow, z ktorych rola polowy ogranicza sie do przeszkadzania, bo klepanie ich nie jest ani dochodowe ani oplacalne z perspektywy expienia. Bossowie poza pojedynczymi wyjatkami roznia sie sila, kolorem i rodzajem summona, bo asortyment mozliwych atakow jest dokladnie taki sam ( life drain, mana drain, atak o powierzchni gfb z jednego z dostepnych zywiolow, atak o powierzchni exori z jednego z dostepnych zywiolow, wave z jednego z dostepnych zywiolow, atak z lapy ). Questy nie daja expa - bo po co, skoro i malo kto sie nimi interesuje, z wyjatkiem tych ktore daja mozliwosc upgrade sprzetu.
Cytuj:
Buff dla party i dodatkowe statystyki broni - kolejny postęp.
|
raczej wymog czasow bez ktorego tibia na tle gier sprzed 5-6 lat wyglada smiesznie.
Podsumowujac: nie ma sie czym podniecac, bo wprowadzane zmiany stanowia raczej desperacka probe nie zostania zbyt daleko w tyle za konkurencja, niz jakas forme ewolucji gry.