Temat: Postęp Gry
Zobacz pojedynczy post
stary 30-01-2009, 14:33   #87
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Pirate Cutthroats Pokaż post
Dalej przedmioty. Kiedyś było prosto. Na tym lvlu to i to i nic więcej nie możesz wybrać. Teraz itemów jest dużo więcej i gracz ma możliwość wyboru czym chce walczyć, w co być uzbrojony. (na dany lvl jest dostępne kilka przedmiotów).
Po 10 latach gry ktos wpadl na to, ze itemy moga dawac bonusy do odpornosci, co bylo elementem kazdej szanujacej sie gry RPG od niepamietnych czasow. Do dzis nikt nie pomyslal o ograniczeniu dostepnosci najciezszych pancerzy do klas silowych co prowadzi do kuriozalnej sytuacji w ktorej magowie moga latac w MPA.

Cytuj:
Masa, masa potworów, bossów, questów (które nie polegają na grindzie jak w innych MMO) i w 99% nie ma za nich expa.
masa potworow, z ktorych rola polowy ogranicza sie do przeszkadzania, bo klepanie ich nie jest ani dochodowe ani oplacalne z perspektywy expienia. Bossowie poza pojedynczymi wyjatkami roznia sie sila, kolorem i rodzajem summona, bo asortyment mozliwych atakow jest dokladnie taki sam ( life drain, mana drain, atak o powierzchni gfb z jednego z dostepnych zywiolow, atak o powierzchni exori z jednego z dostepnych zywiolow, wave z jednego z dostepnych zywiolow, atak z lapy ). Questy nie daja expa - bo po co, skoro i malo kto sie nimi interesuje, z wyjatkiem tych ktore daja mozliwosc upgrade sprzetu.

Cytuj:
Buff dla party i dodatkowe statystyki broni - kolejny postęp.
raczej wymog czasow bez ktorego tibia na tle gier sprzed 5-6 lat wyglada smiesznie.

Podsumowujac: nie ma sie czym podniecac, bo wprowadzane zmiany stanowia raczej desperacka probe nie zostania zbyt daleko w tyle za konkurencja, niz jakas forme ewolucji gry.
__________________
Vil jest offline   Odpowiedz z Cytatem