Cytuj:
Oryginalnie napisane przez wojo1310
hmm.jakby wam to powiedzieć.kiedyś na tutor chacie dowiedziałem się,że itemy spadną w zależności od tego kiedy klikniemy.A dokładniej jest taki jakby automat jak w tych grach hazardowych,że klikasz i ci sie zaczynają ruszać gruszki czy coś tam tylko że rozruch ten następuje od momentu zabicia potworka a kończy na kliknięciu przez nas(otwarcie deda)A teraz prosty przykład.Zabiłem potworka-klikam odrazu i lootuje 30gp,klikne sekunde później/wcześniej loot będzie inny.Mam nadzieję,że all zrozumieli jak działa system lootowania!Zależy to tylko i wyłącznie od szczęścia a nie od jakichś am pierścieni/amuletów
|
hahahaha snij dalej bejbe..
to wyglada w ten sposob ze kazdy potworek PRZY RESPAWNIE ma losowany loot wedlug prawdopodobienstw w pliku. nie przy smierci i nie na zasadzie jakis gier hazardowych jak to sobie ktos wymyslil - tlumaczy to fakt ze np. smok jak ma wydropic woi to wtedy ma lekko czerwona poswiate (tak jak gracz ktory woi zalozy), a minotaur na rooku ktory ma np. dropnac plate shielda jest o wiele bardziej wytrwaly na ciosy w porownaniu do zwyklego minotaura...
tym samym wolf tooth chain nie zmienia nic, bo jak moglby wplynac na potwory ktore loot maja juz ustalony?
a co dropienia itemkow po smierci, to dziala w ten sposob ze na kazdy przedmiot w ekwipunku mamy 10% szansy ze dropniemy, jesli jest to przedmiot ktory przechowuje inne (np. backpack, preset box, bag, key ring) to wtedy szansa wynosi 100%. i tutaj tez nie ma znaczenia czy nosimy wolf tooth chain czy dupe, jedyny wyjatek to aol ktory zapobiega wypadaniu przedmiotow, ale o tym doskonale wiemy. prosze nie pisac bajek bo "gdzies widzialem" "cos slyszalem"...