Zobacz pojedynczy post
stary 09-02-2009, 15:35   #28
Lasooch
Użytkownik Forum
 
Lasooch's Avatar
 
Data dołączenia: 08 02 2006

Posty: 3,852
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Inferna
Poziom: 5x
Skille: nvm/nvm
Poziom mag.: 4x
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez DreamLord Pokaż post
1.Jak już coś to nie C plus tylko C plus plus czyli C++
2.Naprawdę sądzisz że loot jest losowany funkcją random ?
Powiedz mi jakim cudem by to zrobili ?
By przesłali do randoma 99999 zmiennych odpowiadających za itemki i losowali je przez jakieś podzielenie czasu ?
srand(time(0));
x=rand()%10000;
if x<1000
RzucItem(item);

Ot co. Założyłem, że prawdopodobieństwo jest do 0,01%, bo przy dokładności co do procenta zbyt często by droższe itemki leciały. W przykładzie item mający 10%-ową szansę. Oczywiście przy spawnie danego potwora i powtórzone dla każdego przedmiotu, który z niego leci, z odpowiednim prawdopodobieństwem i ID przedmiotu.
__________________
If you come here... you'll find me. I promise.

Ostatnio edytowany przez Lasooch - 09-02-2009 o 15:36.
Lasooch jest offline   Odpowiedz z Cytatem