Zobacz pojedynczy post
stary 09-02-2009, 23:46   #30
DreamLord
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 21 04 2007

Posty: 118
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lasooch Pokaż post
srand(time(0));
x=rand()%10000;
if x<1000
RzucItem(item);

Ot co. Założyłem, że prawdopodobieństwo jest do 0,01%, bo przy dokładności co do procenta zbyt często by droższe itemki leciały. W przykładzie item mający 10%-ową szansę. Oczywiście przy spawnie danego potwora i powtórzone dla każdego przedmiotu, który z niego leci, z odpowiednim prawdopodobieństwem i ID przedmiotu.

Dobra niech Ci bedzie xD
ale i tak się założę że cipki tak nie robią
pewnie mają każdego moba w klasy popakowane i przy respie jest obliczany jakiś procent czy itemek w nim będzie ;P
DreamLord jest offline   Odpowiedz z Cytatem