Prawdziwy problem nie lezy w tym, ze duzo sie traci podczas smierci, tylko w tym, ze obecnie bardzo szybko bije sie poziomy. 3-4 lata temu 60-70lvl to juz bylo naprawde duze osiagniecie, wystarczylo zmniejszyc kary za smierc i obnizyc exp potworkow/podwyzszyc lvl cap - nie byloby obecnie problemu, co zrobic z graczem na 250-300 poziomie doswiadczenia...
W obecnej sytuacji zapewne zrobia tak, ze ogranicza bieganie po mapie w poszukiwaniu blessow do mozliwosci zakupu wszystkich 4/5 blessingow u kaplana w kazdej swiatyni. Co bedzie dziwne - wroci sytuacja sprzed kilku lat, gdy istnial Amulet of Life (kosztowal 50k, dzialal jak obecny AoL + blessy), a cale zamieszanie okazaloby sie bezcelowe. Osobiscie wydaje mi sie, ze :
a) powinni wszystkim zmniejszyc straty do 6% bez blessow, kazde blogoslawienstwo zmniejszaloby ten prog o 1% - ostatecznie 1% straty dla pacc i 2% straty dla facc.
b) jesli przekroczony zostanie prog 50, 100, 150, 200, 250 poziomu, bazowe koszta rosna o 2% - dzieki temu na niskich poziomach smierc nie bylaby dotkliwa, a highlvlowanie byloby trudniejsze.
__________________
Nieaktywny.
|