Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Jacob69
Pomysł fajny, jak dla mnie w 100% pozytywny. Ale ja mam jeszcze inną koncepcję.. Gdyby to tak na serwach pvp podczas gdy zostaniemy zabici przez GRACZA (nie potwora) nie tracilibyśmy doswiadczenia (albo tracilibyśmy ale nieznaczną część) . Owszem eq nadal tak ale nie doswiadczenie. Bo cóż to za przyjemność dla słabego gracza gdy zostanie zabity? Albo tym bardziej dla powergamera gdy to rozwiązując porachunki z "kolegą" też zdaży mu się paść i tracić niepotrzebnie lvl.. Co wy na taki pomysł? 
|
Do dupy.
W takim wypadku nikt by się nie bał bycia huntowanym. No bo co to za problem, jak padniesz raz na kilka dni i ci zleci bp warty kilka(naście) k skoro w tym czasie możesz sobie spokojnie expić i straconą kasę odrobisz w godzinę-dwie. A expa i skilli nie tracisz więc de facto jesteś do przodu.
O ile cała idea mniejszych start przy dedzie (taka jak przedstawiona przec cipsoft) jest dobra o tyle dalesze rozgraniczanie na zabijanie przez graczy i nie-graczy nie ma żadnego sensu.