Zobacz pojedynczy post
stary 14-03-2009, 14:38   #111
Arathorn
Użytkownik Forum
 
Arathorn's Avatar
 
Data dołączenia: 06 02 2004
Lokacja: WWA

Posty: 479
Stan: Na Emeryturze
Imię: --
Profesja: Elite Knight
Świat: Chimera
Poziom: -
Skille: -
Poziom mag.: -
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Jacob69 Pokaż post
Pomysł fajny, jak dla mnie w 100% pozytywny. Ale ja mam jeszcze inną koncepcję.. Gdyby to tak na serwach pvp podczas gdy zostaniemy zabici przez GRACZA (nie potwora) nie tracilibyśmy doswiadczenia (albo tracilibyśmy ale nieznaczną część) . Owszem eq nadal tak ale nie doswiadczenie. Bo cóż to za przyjemność dla słabego gracza gdy zostanie zabity? Albo tym bardziej dla powergamera gdy to rozwiązując porachunki z "kolegą" też zdaży mu się paść i tracić niepotrzebnie lvl.. Co wy na taki pomysł?
Do dupy.
W takim wypadku nikt by się nie bał bycia huntowanym. No bo co to za problem, jak padniesz raz na kilka dni i ci zleci bp warty kilka(naście) k skoro w tym czasie możesz sobie spokojnie expić i straconą kasę odrobisz w godzinę-dwie. A expa i skilli nie tracisz więc de facto jesteś do przodu.
O ile cała idea mniejszych start przy dedzie (taka jak przedstawiona przec cipsoft) jest dobra o tyle dalesze rozgraniczanie na zabijanie przez graczy i nie-graczy nie ma żadnego sensu.
Arathorn jest offline