W skrocie :
*stamina - z jednej strony plus (ograniczenie liczby dostepnych godzin), z drugiej minus (przy zapelnionym pasku przez godzine 150% exp - a pozniej sie dziwia, ze gracz na 300 lvl rezygnuje z gry, bo nie ma co robic...)
*opoznienie przy zmienianiu poziomow - na pve zdecydowanie na plus. W koncu skonczy sie epoka, gdy nawet 25lvl mag mogl zabic DLa metoda up&down. Co do pvp - z jednej strony zwalczy sytuacje, w ktorej gracz korzystajacy z metody up&down jest bardzo ciezki do trafienia, z drugiej - ogranicza mozliwosc ucieczki przed PK.
*niewidzialne kreatury - co tu duzo mowic, plusik.
*licznik doswiadczenia - taka mala ciekawostka. Oczywiscie bedzie niedokladna, ale czasami umili zycie.
*tydzien exp x2 - fail. Moze ktos pokusi sie o pobicie rekordu i wbije 100lvl w 7 dni, zamiast 15?
__________________
Nieaktywny.
|