@Slythia
Może coś takiego spróbuj:
Cytuj:
Witamy w Dziale Obsługi Klienta Nokia, uprzejmie informujemy, że należy wykonać następujące czynności:
-odinstalować w Panelu Sterowania, dodaj – usuń programy:
Nokia Connectivity Cable Drivers
Windows Driver Package – Nokia Modem
inne programy odnoszące się do Nokii
jako ostatni prosimy odinstalować program Nokia PC Suite -następnie należy ręcznie usunąć katalogi, które są ukryte, ale można je ujawnić wchodząc w:
Mój Komputer/ Narzędzia/ Opcje folderów/ Widok/ Pokaż ukryte pliki i
foldery/ Zastosuj/ OK. Te katalogi to: Nokia, Nokia Phone Browser, PC Suite, Nokia, Datalayer.
Ścieżka dostępu do tych katalogów jest następująca:
C:\Program Files\Common Files\Nokia
C:\Program Files\ Nokia
C:\Documents and Settings\Username\ Nokia Phone Browser
C:\Documents and Settings\Username\ Application Data\PC Suite
C:\Documents and Settings\Username\ Application Data\Nokia
W powyższym folderze znajduje się plik kopii zapasowej, jeżeli taka została wykonana. Radzimy wtedy przenieść ten folder.
C:\Documents and Settings\Username \ Application Data\Datalayer
Należy pamiętać o tym, aby na czas instalacji programu wyłączyć
zaporę systemową Windows, programy antywirusowe oraz programy typu adware, oraz prosimy zwrócić uwagę by w trakcie całego procesu kabel USB nie był podłączony do portu USB komputera.
|
Ewentualnie jeszcze możesz spróbować użyć programu Nokia PC Suite Cleaner, na stronie Nokii go znajdziesz. Jakby się nie powiodło to daj mi znać, będziemy kombinować dalej ;)