Zobacz pojedynczy post
stary 20-03-2009, 00:20   #1511
Satyros
Użytkownik Forum
 
Satyros's Avatar
 
Data dołączenia: 20 06 2007

Posty: 137
Stan: Na Emeryturze
Domyślny

@Slythia
Może coś takiego spróbuj:

Cytuj:
Witamy w Dziale Obsługi Klienta Nokia, uprzejmie informujemy, że należy wykonać następujące czynności:
-odinstalować w Panelu Sterowania, dodaj – usuń programy:
Nokia Connectivity Cable Drivers
Windows Driver Package – Nokia Modem
inne programy odnoszące się do Nokii
jako ostatni prosimy odinstalować program Nokia PC Suite -następnie należy ręcznie usunąć katalogi, które są ukryte, ale można je ujawnić wchodząc w:
Mój Komputer/ Narzędzia/ Opcje folderów/ Widok/ Pokaż ukryte pliki i
foldery/ Zastosuj/ OK. Te katalogi to: Nokia, Nokia Phone Browser, PC Suite, Nokia, Datalayer.
Ścieżka dostępu do tych katalogów jest następująca:
C:\Program Files\Common Files\Nokia
C:\Program Files\ Nokia
C:\Documents and Settings\Username\ Nokia Phone Browser
C:\Documents and Settings\Username\ Application Data\PC Suite
C:\Documents and Settings\Username\ Application Data\Nokia
W powyższym folderze znajduje się plik kopii zapasowej, jeżeli taka została wykonana. Radzimy wtedy przenieść ten folder.
C:\Documents and Settings\Username \ Application Data\Datalayer

Należy pamiętać o tym, aby na czas instalacji programu wyłączyć
zaporę systemową Windows, programy antywirusowe oraz programy typu adware, oraz prosimy zwrócić uwagę by w trakcie całego procesu kabel USB nie był podłączony do portu USB komputera.
Ewentualnie jeszcze możesz spróbować użyć programu Nokia PC Suite Cleaner, na stronie Nokii go znajdziesz. Jakby się nie powiodło to daj mi znać, będziemy kombinować dalej ;)
Satyros jest offline   Odpowiedz z Cytatem