Temat: .kkrieger
Zobacz pojedynczy post
stary 10-02-2005, 14:23   #5
roofoos
Użytkownik Forum
 
roofoos's Avatar
 
Data dołączenia: 07 02 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36

Posty: 56
roofoos ma numer GG 4056997
Domyślny

kkrieger jest grą, której kod zajmuje 100 kb, ale sama idea tego kodu polega na tym, że on się dekompiluje (nie wiem, cyz prawidłowo to nazwałem, chodzi w każdym razie o rozpakowywanie się), levele, grafiki i inne pierdoły są rozpakowywane w trakcie, co strasznie obciąża wszelkie procesory w kompie.
HL2, Doom3 i inne mają wszystkie dane na dysku czy na płytach i co najwyżej czasami muszą wczytać poziomy.

To co napisałem może nie być do końca prawdą, ale przypuszczam, że to tak wygląda...

[EDIT] Mam kompa Athlon 1800+ (1545 mhz), pamięć DDR 2700 256 MB, dysk Samsung 40 GB 5400 obrotów/min., kartę graficzną Radeon 9200 128 MB DDR 128 bit i płytkę Soltek SL-75DRV5 oraz WinXP

Jednym słowem: masakra, chyba żadna gra mi się tak nie zacinała jak kkrieger
__________________
Tibia Flashmob I : Wykonane!
http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=25422

Wywiad ze $corcererem:
http://forum.tibia.pl/showthread.php...132#post259132

Forum - wizja artystyczna
http://www.forum.tibia.pl/showthread...169#post271169

Ostatnio edytowany przez roofoos - 10-02-2005 o 15:24.
roofoos jest offline   Odpowiedz z Cytatem