Zobacz pojedynczy post
stary 13-05-2009, 21:01   #715
komunista
Użytkownik Forum
 
komunista's Avatar
 
Data dołączenia: 30 07 2007

Posty: 79
Domyślny

Nazwa: Redieval`s Dark Age
Inkantacja: exana darkhio habitio
Mana: 2000
Rodzaj czaru: Runiczny, energia
Ilosc uzyc runy: 3
Cena czaru: 600000000kkkkkk
Obszar: Prawie cała plansza.
Dla jakiej profesji: Wszystkich, lecz wymagany mlvl 100! (Co wyklucza pół tibi..)
Opis czaru: Jest to tak zwany czar turowy.
Czar zależy od pobieranego damage, wtedy jego siła rośnie.
Obszar: Prawie cała plansza.
Tabelka:
-
Damage Łączny całego czaru*Obrażenia PerSqm (PS)
UWAGA! GWIAZDKA W TABELCE NIE OZNACZA "MNOŻENIA"! JEST TO TYLKO ZNAK KTÓRY MA SEPAROWAĆ OBA POLA.
---

Podstawowy damage zależy od mlvla. Przeważnie 100-300.
100-200*10-20 (Dodatkowe Damage następnej tury)
200-400*30-90
400-1000*100-210
1200-2010*600-700 (Tutaj czar wybił by już pół celu, jego siła rosła by tylko gdyby plansza znowu zapełniła się tak żeby mógł wziąść ogromny damage, w tym przypadku 2010.)
2010-4000*2000-4000 (Tutaj czar prawdpodobnie wygaśnie, totalna demolka.
4000-XXXX*5000-6700

A więc;
Kiedy rzucimy czar na "knighta" o życiu 4000, Podst. damage to 120 w naszym przypadku;
Knightowi odejmuje 120 hp, zostaje mu 3880. W następnej turze damage podstawowy zabiera 200hp (Damage podstw. wzrasta)+11-14 damage z poprzedniej tury daje nam hit
213. Knightowi zostaje 3667.
Potem kolejne obrażenia podstw. czyli 240+50 z poprzedniej tury.
Daje to 290, czyli atak stopuje z knightem o stanie hp;3377.
Lecz jeżeli knightów było by 5= czyli 5 knightów dostaje za 290. 290*5=1450. Czar idzie dalej, dostaje 100% bonusu danej tury.(Jakieś 210.) Potem obrażenia początkowe wzrastają, wszystko zależy od hitu podstawowego i od ilości celi .
komunista jest offline   Odpowiedz z Cytatem