Zobacz pojedynczy post
stary 15-05-2009, 22:02   #54
magicznypietras
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 11 05 2009

Posty: 25
Domyślny

Bez przesady. ale 58 ed jestem wstanie zdziałać pare manewrów. Manewr, który prezentuje 58 Ed dotyczy maxymalnie 80 Kine i 90 palla, ponieważ pall ma przeważnie gorszy shield od kiny zarówno jak armor, prócz tego, że jednak Shielding Knight tak naprawdę trzyma w obydwu rękach a pall tylko jednym. Chyba, że spotkam się z pallem z assasinkami i to już znacznie utrudni sytuacje.

Jednak jest pewien sposób, który rozegrać można już drutem gdzieś tak od 80 lvl przeciwko nawet 120 kinie lub palkowi a nawet można go wykorzystać przeciwko magicznym profesjom i to na wyższych lvl. Jednak szanse powodzenia tej sztuczki szacuje na około 35% biorąc pod uwagę, że owy sposób może zwyczajnie zemścić się na osobie, która próbuje go wykonać. Sposób jest prosty, trudny do wykonania lecz możliwy przy odrobinie wprawy:

A mianowicie Lurujesz potencjalnego przeciwnika na Edron na grim reapera. Jest w tym troszke wycieczki ponieważ trzeba przecisnąć się po drodze przez kilka przeszkód jednak wszystkie profesje w porównaniu do kiny mogą spokojnie przejść sobie na niewidce przez Hero Cave czego knight już w tym momencie nie ma. Schodząc po schodkach na grim reapera najlepiej by było gdyby nie był on już zlurowany pod schody ponieważ znacząco utrudni to sytuacje, oczywiście na wejście utamo vita. Nie będe się rozpisywać a raczej dam do myślenia. I tutaj schodzicie z BP Paralizek, BP Uhów, i BP Wild growthów, (inna wersja magic walli), idziecie w głąb jaskini spodziewając się po drodze Grima. Oczywiście bierzemy pod uwage to, że stale jesteśmy ścigani i napastowani przez kine. Schodząc na doł włączamy Utani Hur bądź granke aby wzbić się w czasie bo to on pełni tutaj istotną role.

W momencie gdy w battle tylko wynurza się Grim Reaper, momentalnie paralizujemy kine i utani granką prześcigamy go jak najszybciej za jego tyły. Zdezorientowany kina przez moment niewie co się dzieje, są to cenne sekundy w których prześcigamy kine i tunel zastawiamy Krzakami. (Adito grav vita). Knight zostanie poddany próbuje wytrwania, ponieważ grim reaper jest wstanie zadać naprawdę mocne hity dochodzące nawet do 1000. Przez Krzaki kontrolujemy Grim Reapera uhami, którego knight będzie próbował zniszczyć. Co więcej samemu można doprawić z SD ale myśle, że BP Uhów spokojnie załatwi sytuacje. Gdy zbliża się moment kiedy Krzaki zaczną znikać a dzieje się tak po momencie 20 sekund bodajże, my już w tym momencie przygotowanego mamy Walla najlepiej ustawić go za wczasu troszkę wcześniej niż po 20 sekundach aby upewnić się, że knight nie ucieknie ponieważ najprawdpodobniej będzie już stał koło wali z wciśnietym guzikiem do góry, aby postać momentalnie ruszyła do góry w strone uciekły zaraz w momencie zniknięcia wala.

Szczerze mówiąc na całą akcje wystarczy tak naprawdę jedna runka Paralyze, jeśli umiejętnie się z niej skorzysta. Dalej wystarczą już tylko uhy aby leczyć Grim Reapera. Knight staje się bezradny nawet na tym lvl przeciwko Grimowi tym bardziej, że jest on pod wpływem stałego leczenia. Najprawdopodobniej Knight, próbować będzie uciec z nim w dół aby umożliwić nam leczenie go, dlatego, wale stawiamy również z tyłu za nimi.

Knight otrzyma tak silne straty, że nawet jeśli w jakiś sposób wyjdzie z tego i dotrze do schodek i wejdzie na góre, dalej możemy dobijać go Sd-kami i przy okazji knight jest w pułapce ponieważ aby się wydostać znowu musi przejśc przez gąszcz Demon skeletonów, priesstesów itd... My natomiast na spokojnie załatwiamy całą sytuacje na niewidce. Chociaż ze względu na okoliczności cała sztuczka może okazać się trudna do zrobienia jeśli grimek będzie rozstawiony w nieodpowiednim miejscu, jeżeli znajdzie się bardziej inteligenty knight to poprostu zwyczajnie nie zejdzie za nami w dół a tak naprawdę tylko sami się wystawimy. Dalej jedynie co można robić to tylko bawić się w niewidke zaciągając go z dołu na góre. Jeżeli cały pomysł niewypali mamy tryb awaryjny czyli ucieczka. A mianowicie przy wejściu do jaskini przy obozowisku Hunterów jest wąskie przejście na jedno pole. W tym polu zastawiamy Walla, zamykając Kine i przez pewien momeny mamy czas na ucieczke. Jest to zabawa dość skomplikowana ale dość ostateczna jeśli próbujemy solo ubić postać o kilka ładnych leveli w zwyż bez udziału koleszków a już napewno jeśli sami jesteśmy przez kogoś takiego zaatakowani. W zanadrzu wystarczy mieć z 4-5 paralyzek i BP uhów, nawet ihów, ponieważ moc leczenia takiego druta jest bardzo silna i nawet ihy wystarczą. Szczerze mówiąc jest to dobry sposób o ile gra się druidem i oczywiście jest w pobliżu edron.

Na zrealizowanie tego planu ma się tak naprawdę jakieś 35%, jednak z dwojga złego zawsze jest 100% na możliwość ucieczki i tak czy siak druid i tak wyjdzie z tego zwycięsko.


Napisał ktoś:
Jak? A już wiem, będziesz spamował ten paraliż co zjada ci całą manę. Ale muszę cię zmartwić, w swoich teoriach nie uwzględniasz tego, że twój przeciwnik też coś robi... O cholera, tym razem sam zostałeś rozpracowany!

spamował? Przecież Paralyze runki robi się na 56 i kosztuje to 1400 many, raczej nie przewiduje jakiś kolejnych nie przewidzianych kosztów, a BP taki paralyzek przy odrobince cierpliwości samemu można zrobić. Można przyśpieszyć czas life ringami lub rohami o ile takie się ma.

Prócz tego napisałeś, że przeciwnik coś robi? a cóż innego może robić przeciwnik jak tylko atakować mnie i leczyć się w momencie gdy jest taka potrzeba? co masz na myśli mówiąc mi, że sam się rozpracowałem.

Ostatnio edytowany przez magicznypietras - 15-05-2009 o 22:09.
magicznypietras jest offline   Odpowiedz z Cytatem