@ Pirate Cutthroats
Wystarczyłoby, jeśli możliwość pójścia na main była WYŁĄCZNIE na 8 lvlu. Jak wbijesz 9, zostajesz rookstayerem (chyba, że padniesz).
Cytuj:
słabsze broni z kategorii axe/club/sword niż atk:5 (np atk 3) - bardzo ułatwiło by to życie knightom, którzy chcą coś poskillować na np. slimie a nie zmieniać co go pół minuty
|
Osobiście nigdy nie popierałem takiego afk'owego grania.
Wgm jeśli Cię nudzi skillowanie to exp. W trakcie skutecznego expienia na full-defie skille rosną niedużo wolniej niż podczas treningu.
A w dupie mam ludzi, którzy twierdzą że na 60 lvl to muszę mieć 90/85. Ja grałem zamiast stać postacią w miejscu, więc
w tym samym czasie mam 60 lvl i skille 70/65, podczas gdy ktoś 10 lvl i skille 75/75.
Cytuj:
możliwość zaklęcia nie tylko broni ale także zbroi (czasowo lub na stałe)
|
Na stałe to byłby przegin :S
Jeśli nie byłoby problemem zaklęcie zbroi, to zaraz wszyscy by w nich latali.
Wgm lepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby można było np. wsadzić w crown armor np. rubin żeby zwiększyć odporność na ogień o 10% - 100 ładunków.
Cytuj:
*możliwość noszenia dwóch broni na raz (2xwiększy atk ale 0 obrona [nie licząc zbroi])
|
Możliwość noszenia dwóch broni jest ciekawą ideą, ale bez przesady z DMG :S
Np. lepsza broń + 1/10 (zaokrąglając w dół) ataku słabszej i to samo z defem. (oczywiście dla jednego typu broni)
Lub bardziej 'rzeczywiste' używanie dwóch broni. Tzn. zamiast ataku co 'turę', 2 ataki na 1,75 tury.
Popieram.
Cytuj:
*wprowadzenie nowych amuletów z armorem większym niż 2 (bardzo przydatna rzecz po wprowadzeniu nowych blessów)
*pierścienie posiadające moc obronną (arm+1 oraz arm+2)
|
Wgm lepsze byłyby jakieś %odporności na stałe z możliwością czasowego zbuffowania.
Ale takie pierścienie też by się przydały. Dziwię się, że jeszcze takich nie ma. Kiedyś byłem przekonany, że golden ring daje 1 arma
Cytuj:
- jesli atakujesz dwiema bronmi oddzielnie, kazda z sila odpowiadajaca wlasnym atrybutom to daje to cholerny imbalans.
- jesli atakujesz bronmi naraz, 1 atak z sila podwojonych parametrow broni - imbalans jeszcze wiekszy.
-jesli chcesz zredukowac obrone broni do 0 to jest to rozwiazanie skrajnie bezuzyteczne, bo nikt nie jest tak glupi zeby latac w zwarciu z zerowa defensywa.
|
o.O??
To wkońcu jest to imbalans, czy zupełnie niepraktyczne?
Wgm nawet dla ataku dwiema brońmi oddzielnie przy defie 0 znalazłoby to spore zastosowanie. Pewnie słyszałeś o 'blokowaniu' potworów. O PG pewnie też.
Połączenie tych dwóch cech i tak wychodziłoby na zbyt wielki +, żeby to wprowadzać.
Cytuj:
1-2 arma nie daje nic, juz lepiej nosic life ringa albo weapon ringa.
|
LoL?
Więc też lepiej nie zmieniać nigdy armora np. z crown armor na DSM?
PS. To jak wg Ciebie działa teraz armor? Zdaje się, że kiedyś słyszałem ze strony moderacji teorię, iż arm zbiera dmg procentowo i można to odczuć expiąc np. na behemłotach, bo tam różnica 2 arma jest znacząca.
Z drugiej strony knight walcząc z potworami fizycznymi zbiera najwięcej hitów, więc przy full-attack prawie każdy hit, to zaoszczędzone ~3hp (dla teorii, że arm zbija dmg bezwzględnie). Przy dłuższym huncie wychodzi z tego pokaźna, na kilka ghp różnica.