Co do mojej idei z czarem Maną Sacrifice to została ona lekko niedokończona.
Owszem sorc/drut oddaje cios o mocy 1/2 posiadanej many ale tylko w potwory. W innych playerów cios równy jest 1/4 posiadanej many. Tak jak z bronią. Knight na 90 skillu uderzy mobka za np 370, ale czlowieka tylko za 180.
Dodatkowo taki czar (to nowy pomysł) mógłby zabierać punkty soul. Jeden raz użyty zabiera 2 soule.
Co do afkowego skillowania: w obecnych czasach jeśli ktoś nie gra na bocie, to co mniej więcej te 40-50 sekund musi popatrzeć jak bije postać potwora albo czy w ogóle go bije. Na moim przykładzie: mam skile 86 i czasem (dajmy na to 40%) czasu skillowania to jest gapienie się w ekran bo postać moja z crowbara ledwo bije cyklopa, albo w ogóle. Jeśli by wprowadzić bronie, które mają mniejszy atak można by z łatwością skilować np. na banditach, które mają mniejszy def, a więc łatwiej je trafić niż cyklopa. Samo afkowanie to przecież nic niezgodnego z regulaminem Tibii, o ile nie używamy bota.
Magowie i druidzi również afkują podczas robienia run, bo komu chce się patrzeć w monitor 15 minut aż mana się napełni by stworzyć runę...
Odnoście dwóch broni "walczących" w jednym momencie. Nie wiem dlaczego uważacie ten pomysł za nieudany lub po prostu głupi. To proste mając dwie bronie na raz zamiast 100 uderzysz za 200, ale zamiast hita za 50 od mobka dostaniesz za więcej niż 100 (czyli 2xs + odjęty def broni)
s-standard czyli właśnie uderzenie za 50
Jeśli postać chce używać na raz cluba i axa/sworda to owszem może. Ale jeśli myśli o dużych ciosach ze strony tej drugiej broni to może o tym zapomnieć, ponieważ jej skill nie jest przeważnie większy niż 30. (rzadko kiedy, ktoś trenuje dwa rodzaje broni face to face). Te duże hity byłyby nagrodą dla wytrwałych, którzy trenują nie tylko np. axe ale i sworda.
Jeśli chodzi o buffy zbroi to też nie widzę w tym nic złego. Dajmy na to lootujemy bardzo rzadki kamień z Hellgoraka (którego wartość wynosi powiedzmy 300k), wkładamy go do zbroi (szansa na to nie jest 100%, że się uda

) i już mamy np 2% więcej many. Albo +1 do szybkości. Uważam, że to dobry pomysł, zwłaszcza, że także byłby nagrodą dla wysoko poziomowych graczy za ciężką pracę. Można do tego dodać jedno utrudnienie: tylko kilka zbrój/tarcz/hełmów itp dało by się zakląć.