Cytuj:
Oryginalnie napisane przez DRoN
Np. lepsza broń + 1/10 (zaokrąglając w dół) ataku słabszej i to samo z defem. (oczywiście dla jednego typu broni)
|
bardzo duza przewaga swordow jako jedynej klasy ktora przy takim setupie nie traci absolutnie nic na defie broni.
Cytuj:
Tzn. zamiast ataku co 'turę', 2 ataki na 1,75 tury.
|
czyli co pare tur takiego asynchronicznego atakowania masz 4 niezablokowane ataki wbijajace sie prosto w armor.
Cytuj:
To wkońcu jest to imbalans, czy zupełnie niepraktyczne?
|
jesli ataki obiema bronmi sa synchroniczne, 2 knightow + dualwield = szybciutkie klepanie dowolnych stworkow, niezaleznie od ich defensywy. 1 z knightow full def + maksymalne bonusy do defa, drugi = full attack i najwiekszy power jaki moze wycisnac. Setup nastepujacy - knight defensywny atakuje obiema bronmi, ulamek sekundy pozniej atakuje drugi knight, wchodzac jak w maslo dwoma atakami.
PG w ten sposob to margines.
Cytuj:
PS. To jak wg Ciebie działa teraz armor?
|
Static damage decrease o okolo 2dmg za punkt armora, nie widzialem nigdy nic co przemawialoby za procentowym zmniejszaniem sily ciosu (przynajmniej nie w granicach 0-2000 damage).
Cytuj:
To proste mając dwie bronie na raz zamiast 100 uderzysz za 200, ale zamiast hita za 50 od mobka dostaniesz za więcej niż 100 (czyli 2xs + odjęty def broni)
|
uscislajac: zamiast hita w granicach od 0 do 50 (bo, szczegolnie przeciwko slabszym stworkom, masz calkiem niezla szanse na calkowite zablokowanie ciosu), bedziesz dostawal 100.