Zobacz pojedynczy post
stary 20-05-2009, 23:00   #30
DRoN
Użytkownik Forum
 
DRoN's Avatar
 
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35

Posty: 970
Domyślny

Cytuj:
bardzo duza przewaga swordow jako jedynej klasy ktora przy takim setupie nie traci absolutnie nic na defie broni.
Niezupełnie. Najlepszy pod względem def 1-ręczny miecz ma 35 defa i modyfikator +3. Wg mojej zasady wyszłoby 38 defa, podczas gdy MMS + SoV daje razem 40 defa.
I ktoś musiałby nosić shielda porównywalnego parametrami do defu sworda (czyli równego bądź +1), żeby dla tej zasady wyjść na +

PS. Czy to jest pewne, że mając np. SoV + demon shield, blokujemy (co ważne) 2 potwory jednakowo?

Cytuj:
czyli co pare tur takiego asynchronicznego atakowania masz 4 niezablokowane ataki wbijajace sie prosto w armor.
Pomyłka?
Gotowość do obrony = odparcie 2 ataków wciągu jednej tury. Zauważ, że atakujesz 2x ale co 1,75 tury, więc nic do rzeczy nie ma to, czy te ataki są równocześnie czy nie. Mob zawsze będzie gotowy do odparcia podwójnego ataku wciągu jednej tury.

Cytuj:
jesli ataki obiema bronmi sa synchroniczne, 2 knightow + dualwield = szybciutkie klepanie dowolnych stworkow, niezaleznie od ich defensywy. 1 z knightow full def + maksymalne bonusy do defa, drugi = full attack i najwiekszy power jaki moze wycisnac. Setup nastepujacy - knight defensywny atakuje obiema bronmi, ulamek sekundy pozniej atakuje drugi knight, wchodzac jak w maslo dwoma atakami.
Chodziło mi raczej o to, żeby ataki odbywały się nie w jednej chwili. Wtedy wchodziłby tylko jeden atak od tego ofensywnego knighta.

Cytuj:
PG w ten sposob to margines.
Wystarczy tłuc moby, które mają małą siłę fizyczną. Ile może warlock z pieści uderzyć?

Cytuj:
Static damage decrease o okolo 2dmg za punkt armora, nie widzialem nigdy nic co przemawialoby za procentowym zmniejszaniem sily ciosu (przynajmniej nie w granicach 0-2000 damage).
Pamiętam, że Gremlin na pewno opisywał o swoich 'przeżyciach' podczas huncenia Behemothów casterem. Chodziło wtedy o jakieś 2 arma. Nie pamiętam czy o p-amulet czy b-robe używany zamiast c-armor.

Ale dając te 2 dmg (kiedyś czytałem że to 0,9, ale wgm jest to koło 1,5), to jest to i tak sporo. Jedyną lipą jest, że w żaden sposób nie zbija to magicznego dmg (wiem, zmniejsza od explozji).
Nie wiem czy armor nie działa równocześnie bezwzględnie i względnie, to jest, zbija np. 6 dmg i jeszcze 2%.
Co do tego pierwszego, to bardzo łatwo przekonać się o tym na rooku, kiedy zmienia się ekwipunek nawet o 1 arm+. A jak ktoś przerzucał sobie na start eq, to sam wie o czym mowa.

Cytuj:
uscislajac: zamiast hita w granicach od 0 do 50 (bo, szczegolnie przeciwko slabszym stworkom, masz calkiem niezla szanse na calkowite zablokowanie ciosu), bedziesz dostawal 100.
Sry że się wcinam, ale to zależy od skilla.
Nie można przyjąć 0-50 -> 100.
Jeśli ze skillem 100 i SoV + MMS dostajesz od czegoś regularnie 0-50, to bez defa ...

Cytuj:
Co do mojej idei z czarem Maną Sacrifice to została ona lekko niedokończona.
Owszem sorc/drut oddaje cios o mocy 1/2 posiadanej many ale tylko w potwory. W innych playerów cios równy jest 1/4 posiadanej many. Tak jak z bronią. Knight na 90 skillu uderzy mobka za np 370, ale czlowieka tylko za 180.
Dodatkowo taki czar (to nowy pomysł) mógłby zabierać punkty soul. Jeden raz użyty zabiera 2 soule.
Ja brałem to pod uwagę i ciągle uważam, że to imbalans. 100 lvl - 700 dmg na gracza... Super że te 2 soule też...
Wgm soule mogłyby być używane do 'magazynowania many', tzn. fajnie jeśli dałoby się zamienić soula na mlvl/5 (zaokrąglając w górę) many.

Cytuj:
Samo afkowanie to przecież nic niezgodnego z regulaminem Tibii, o ile nie używamy bota.
Ale dla mnie to po prostu nie gra
Rozumiem, że można skoczyć się odlać, ale nie zostawiać na 10 minut postać na mobach.
A trening na monkach? Czy to jest duży problem, jak na 30 ataków wchodzi Ci 28, skoro i tak nie psujesz sobie oczu przy PC?

Cytuj:
Magowie i druidzi również afkują podczas robienia run, bo komu chce się patrzeć w monitor 15 minut aż mana się napełni by stworzyć runę...
SP spieprzyły robienie run wgm. Ja magiem w 'nowym porządku' nie uczyłem się robić żadnych run. Drutem też nie.
A najgorzej było, jak były SP bez 'taniej many'. Nie mogłem sobie poexpić 'ruszczkom'. Robiłem HMMy i LMMy (bo wydajniej), a tyle co na tym poexpiłem, to ^&*$%&^ SP się nie 'zwracały' o.O Miałem co chwila robić sobie 'przystanki' na expie?

Cytuj:
Odnoście dwóch broni "walczących" w jednym momencie. Nie wiem dlaczego uważacie ten pomysł za nieudany lub po prostu głupi.
Bo pomysł w stylu, 'walne super mocno, ale mogę dużo stracić', znajdzie obejście i ułatwi znacznie rozgrywkę, szczególnie że to gra MMO, jak sam zauważyłeś (patrz: pomysł Vila)
Jeśli już, to przy 'zerowaniu' defa nie zwiększać tak bardzo ataku, żeby skłonić graczy do współpracy w celu (nie dużo) wydajniejszej gry.

Cytuj:
Jeśli postać chce używać na raz cluba i axa/sworda to owszem może. Ale jeśli myśli o dużych ciosach ze strony tej drugiej broni to może o tym zapomnieć, ponieważ jej skill nie jest przeważnie większy niż 30. (rzadko kiedy, ktoś trenuje dwa rodzaje broni face to face). Te duże hity byłyby nagrodą dla wytrwałych, którzy trenują nie tylko np. axe ale i sworda.
Lepiej, jeśli można by używać dwóch broni wyłącznie, jeśli ma się 2 różne rodzaje. Jak zauważyłeś, zawsze lepiej mieć 100 w axe niż po 90 w dwóch typach broni. Zakładasz potem 2 SCA i wio.

Cytuj:
Jeśli chodzi o buffy zbroi to też nie widzę w tym nic złego. Dajmy na to lootujemy bardzo rzadki kamień z Hellgoraka (którego wartość wynosi powiedzmy 300k), wkładamy go do zbroi (szansa na to nie jest 100%, że się uda ) i już mamy np 2% więcej many. Albo +1 do szybkości. Uważam, że to dobry pomysł, zwłaszcza, że także byłby nagrodą dla wysoko poziomowych graczy za ciężką pracę. Można do tego dodać jedno utrudnienie: tylko kilka zbrój/tarcz/hełmów itp dało by się zakląć.
To bardziej pomysł w stylu Mu (wgm), ale nie jest zły. Przy bardzo rzadkich itemach, które często bywają jedynie kolekcjonowane, ulepszanie byłoby rzeczywiście ciekawe.

PS. Mogliby wprowadzić skill od noszenia zbroi
10 -> 11, to trzeba zebrać 100 trafień (bo nie liczy się pierwsze kilka, jak np. 2 przy shieldzie). Zasada 'blokowania' skilla taka jak przy shieldingu. Knight 10%, pal 20%, caster 50%, rooky 100% więcej potrzebnych punktów na każdy kolejny poziom skilla. I jakby ten skill zwiększał o armor (wyłącznie arm ze zbroi) *skill*2%.
50 lvl skilla -> podwojona siła zbroi
100 lvl skilla -> potrojona siła zbroi

@ Pirate Cutthroats

Co do Twojej super mano-żerno-pro-runy.
Czy to jest w porządku, że mag na 100 lvlu (~2800 many -> dmg 1400 -> dmg na gracza 700) może z niej zabić 110 lvl maga na full hp (695 hp) jednym strzałem?

Ostatnio edytowany przez DRoN - 21-05-2009 o 00:22.
DRoN jest offline