Zobacz pojedynczy post
stary 31-01-2004, 00:48   #12
Ulrek
Użytkownik Forum
 
Ulrek's Avatar
 
Data dołączenia: 22 09 2003

Posty: 332
Ulrek ma numer GG 2872951
Domyślny

Ble, jak Dragon Ball to ja nawet nie ściągam, brzydzę się mangą i wszystkim co ze sobą niesie (tylko czasem na Hyperze fajne puszczają). Hmm.. zmienne? Jeżeli robi się to podobnie jak w C++ to czy mam rację że robi się to tak:

int drzwi1=0; // nasza zmienna

blablabla
{
drzwi1=drzwi1+1; // skrypt dodający 1 do naszej zmiennej
if (drzwi1==1) // funkcja sprawdzająca czy zmienna osągnęła pewną wartość
{
cout<<"Drzwi sie zaciely"; // polecenie wykonywane gdy obie strony w IFie się zgadzają
}
}

Ostatnio zauważyłem że w wielu programach, w których pisze się skrypty lub coś podobnego właśnie w języku C++ lub bardzo podobnym do niego, np. FraggleScript w Doom Legacy albo... zapomniałem, ale znałem jeszcze drugi przykład.

Jeżeli się nie mylę to może nawet pofatyguję się ściągnąć tego RPG Makera. Jeżeli nie mam racji to nawet się nie będę za nic zabierał, bo jeżeli nie potrafię zrobić wszystkiego, to znaczy że nie powinienem robić nic.
__________________
TERMINATOR BYŁ METALEM!!!
Ulrek jest offline