Nie podobają mi się 'czasy' tych czaszek.
Wgm RS - 3 tygodnie; BS - 21 dni + po 21 dniach kolejne 21 dni RS
BS też ma wgm za dużo kar o.O
Starczyłoby 100% dmg i większa strata expa przy deadzie.
BS to będą ofiary losu, a nie PK.
Cytuj:
Jeżeli grupa bohaterów zaatakuje i zabije niewinnego gracza wszyscy atakujący zostaną ukarani za nieuzasadnione zabijanie. Dotyczy to ostatnich 20 graczy, którzy zadali obrażenia w przeciągu 60 sekund przed śmiercią ofiary. Wszyscy Ci będą liczeni jako zabójcy ofiary i zostaną wypisani na liście informacyjnej ofiary.
|
To są jakieś żarty? Zaatakuje dla jaj jakąś ciotę, która padnie na FD i mam fraga?
Widzę, że do trapów trzeba będzie więcej noobcharów robić...
Cytuj:
CipSoft uważa takze także, że gracze powinni mieć szansę obrony bez negatywnych konsekwencji w przypadku gdy zostaną zaatakowani. Dlaczego miałbyś być ukaranym zablokowaniem wejścia do stref ochronnych, gdy to nie Ty byłeś agresorem?
|
Świetnie. Wreszcie będzie miało sens równoczesne uciekanie i atakowanie, a nie zastanawianie się, czy dam radę do DP, czy mieć jaja i wymarnować runy, żeby nadgryźć komuś health potionków.