Zobacz pojedynczy post
stary 02-06-2009, 12:36   #16
Nelo
Użytkownik Forum
 
Nelo's Avatar
 
Data dołączenia: 03 10 2006
Lokacja: Iłża
Wiek: 35

Posty: 137
Świat: Już nie tibia
Domyślny

[quote]http://www.sk-gaming.com/album/15872

masz wzorzec./QUOTE]

OMg, człowieku aleś fatalny przykład podstawił. Odradzam kopiowanie ze zdięć. Jedyne czego uczy to bystrego oka. Mój kumpel na studiach potrafi w kilka minut odkopiować zdięcie ale nic nie umie narysować z głowy. Jeśli chodzi o portrety to prawda.. łatwiej jest oddać czyjeś cechy bezmyślnymi plamami. Trzeba się tylko zastanowić w takim razie czy nie lepiej jest ustawić filtr ołówkowy w photoshopie i przejechać po zdięciu. Aż mi sie nie dobrze robi jak patrze na płaskość tych portretów. Żadnej różnicy planów, wydobycia bryły.

Disseny__ zacznij od rozbijania sobie rzeczy na podstawowe bryły. weź np szklanke do ręki i zobacz jak jest zbudowana (z waleca, sześcianu, stożeka?)

Zarysuj te bryły w mierząc odpowiednie proporcje, (szerokość do długości)
potem wpisuj w te bryły detal. A na końcu światłocień. Najprościej badać gradacje mrużąc oczy i obserwując. To co jest najciemniejsze będzie się stawało plamą, stopniowo najjaśniejsze elementy będą zostawać.

Obserwacja. Każdy element to konstrukcja. Nie rysuj po konturach na czuja, tylko buduj przedmiot.
Nie słuchaj Radka- lubisz mange? rysuj mange, ale rysuj ją poprawnie. W każdym tutku mangowym w necie jest jak budować laleczkę wyjściową. Postacie mangowe również bazują na podstawach anatomii, wkońcu czlowiek ma dwie nogi, dwie ręce klate i głowe.


pozdrawiam. i powodzenia.
__________________
Galeria rys. http://nnart.deviantart.com/gallery

Ostatnio edytowany przez Nelo - 02-06-2009 o 12:48.
Nelo jest offline   Odpowiedz z Cytatem