Temat: .kkrieger
Zobacz pojedynczy post
stary 12-02-2005, 09:30   #10
roofoos
Użytkownik Forum
 
roofoos's Avatar
 
Data dołączenia: 07 02 2005
Lokacja: Warszawa
Wiek: 36

Posty: 56
roofoos ma numer GG 4056997
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez K-ostry
Chyba powinniscie tu gratulowac panom z DirectXu bo to oni tu najwiecej włozyli pracy...
Panom z DirectX-u? DirectX jest technologią, a nie firmą. Możemy co najwyżej podziękować panom z Microsoftu (tylko proszę, nie zacznijcie pisać teraz o tym, jaki to Microsoft głupi i zły...), którzy DirectX stworzyli.

To było taki trochę offtopic.

Myślę, że technika zastosowana w kkriegerze nie stanie się popularna w grach komputerowych, ponieważ ma za duże wymagania sprzętowe. Już teraz te wszystkie HL2 i Doomy3 mają wielkie wymagania (nie zacznijcie teraz pisać o swoich sprzętach i o tym jak Wam chodzą te gry...), a jak te gry miałyby jeszcze technikę generowania CAŁEJ grafiki na bierząco, to by chyba poszły tylko na 4-procesorowych serwerach...
__________________
Tibia Flashmob I : Wykonane!
http://forum.tibia.pl/showthread.php?t=25422

Wywiad ze $corcererem:
http://forum.tibia.pl/showthread.php...132#post259132

Forum - wizja artystyczna
http://www.forum.tibia.pl/showthread...169#post271169
roofoos jest offline   Odpowiedz z Cytatem