Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Maniak69
System walki, zmieniony - w ramach balansacji, knajt wali po 6.666, aby dorównać walącemu z runkuf sorkowi.
|
Knight wali wiecej niz walil, ale nadal podlega tym samym bezsensownym ograniczeniom ktorym podlegal w 2003 roku.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Maniak69
Wspólne polowania w zasadzie nie istnieją, już nie trzeba innych profesji aby samodzielnie pójść na mniejsze potwory.
|
Wspolne polowania zaczely stanowic margines juz gdy sredni level zaczal przekraczac 50, a ludzie zauwazyli, ze wziecie kogos do pomocy oznacza wiecej kosztow niz zyskow. Kolejny przyklad na nieudolnosc Cipsoftu w kwestii realizacji koncepcji (nierealnej, bo nierealnej) którą sami sobie zalozyli.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Maniak69
Zadania? Ile zadań polega na czymś innym niż bezmózgie bieganie i bicie wszystkiego? Ile ma jakąś treść?
|
Nie jestem na biezaco ze wszystkimi questami wprowadzonymi od czasow PoI, ale z tego co wiem to i tak ilosc zadan ktore cokolwiek ze soba niosa podskoczyla od czasow 7.0 o jakies 500% albo jeszcze wiecej.
Dawniej praktycznie wszystkie questy byly robione na zasadzie "klepiemy potworki.. O! Skrzynka !" i tak naprawde malo kto wiedzial, czy (i gdzie) istnieja do danego questa jakiekolwiek wskazowki wskazujace na jakikolwiek rpgowy sens, czy moze po prostu jakims magicznym sposobem skrzynka z nagrodami znalazla sie w jaskini.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Maniak69
Bo prawda jest taka, że w większości przypadków, skomplikowanych cRPGów i gier wymagajacych szarych komórek, nikt nie kupuje - poza wielbicielami strategi (...). Taka prawda.
|
Prawda jest taka, ze nawet grze H&S mozna nadac troche glebi, rozwinac mechanike na tyle, zeby cos od gracza wymagala a historie - tak, zeby cos wnosila. Tylko ze do tego wymagana jest chec zrobienia czegos sensownego i sciagniecia przyslowiowych klapek z oczu, czego Cipsoftowi najwyrazniej przez wiele lat brakowalo.