System trenowania działa tak, że każda profesja ma określony iloraz w ciągu geometrycznym, do naliczania czasu wbijania następnego skilla. Tak np u knighta jest to q=1.1 dla sword/axe/club, a dla paladyna natomiast q=1.3 dla sword/axe/club (dla dist q=1.1). Postać z rooka też ma taki wykładnik.
Co prawda chyba nikt go nigdy do końca nie sprawdził, ale z doświadczeń z grania na rooku można stwierdzić, że jest on na pewno większy niż 1.1, czy 1.3. Strzelałbym, że coś koło 3.
Co w związku z tym? Ano to, ze na rooku nie opłaca się ani skillować, ani przechodzić go specjalnie nie wbijając skilla takiego, jaki chcemy trenować na mainie. Czyli przechodzimy rook jak najszybciej i trenujemy dopiero po wyjściu. Ot cała tajemnica.
Ostatnio edytowany przez Rybzor - 07-06-2009 o 02:12.
|