Zobacz pojedynczy post
stary 11-07-2009, 17:55   #1
_cineq_
Użytkownik Forum
 
_cineq_'s Avatar
 
Data dołączenia: 26 02 2005
Lokacja: Kalisz

Posty: 170
Świat: arcania
Poziom: <10
Skille: 56wbicu
Domyślny Shared Exp a rook.

Witam.
Pewnego razu po namyslach dotyczacych najlepszych rekordow wbijania expa na rooku (narazie najlepszy wynik nalezy do crisne 520k~ exp na tak zwany dzien, mialo to miejsce podczas eventu double exp), pomyslalem ze mozna bylo by wykorzystac dar od cipsoftu, ale nie chce mi sie juz w to bawic, gdyz nie mam odpowiedniego lvlu.

przechodzac do sedna, naszla mnie mysl, aby pewien 100~ lvl na rooku mial kolege z 150~ lvlem na mainie, ktory jak chce to ma 400k/h na jakis tam frostach wiec na dzien nalogowo mogl by miec 9.6kk/h co dzielac na dwa wychodzi 4,8kk/h.
ale co to ma do rzeczy?
inny kolega 100 lvla na rooku tworzy konto z 8 lvlem, daje party do 100 lvla, wychdozi na main i daje party do 150 lvla. nastepnie zalacza sie shared exp i wystarczy na rooku podtrzymywac pz.

niby proste ale jestem ciekaw czy pierwszy wpadlem na ten pomysl i czy mogl by ktos to przetestowac.
mam nadzieje ze jasno wszystko wytlumaczyem ;p.

czekam na wasze komenty.

@edit
a jak blisko?

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez robek Pokaż post
+ musisz posiadać 2/3 lvla tej osoby, z którą ten exp dzielisz
co do tego to sie nie mozna doczepic bo 8 lvl by odpuscil party ;p.

[lekka ironia]dobra dzieki za wyczerpujace odpowiedzi, bo normalnie nie moglem spac po nocach ;p.[/lekka ironia]
__________________
"Ze świata tego każdy ma tyle. ile sam sobie weźmie."
Giovanni Boccaccio

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lasooch Pokaż post
@Erverse/Jerkov: to jest temat w dziale Arcania. Nie wiem jak wy, ja zauważyłem, że tutejsze tematy są jakby... w nieco innym świecie. Pełno tu żartów, szyderstw i ironii, których nie rozumiem. Wy, jak widzę, też.
@Browara mu!


Chlopakom z uzi
Biorą do buzi.

Ostatnio edytowany przez _cineq_ - 11-07-2009 o 18:09.
_cineq_ jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.