Zobacz pojedynczy post
stary 20-07-2009, 11:27   #238
AnonimowyPowrot
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 12 02 2009

Posty: 756
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mezowski86 Pokaż post
Do następnego update jeszcze trochę czasu pozostało, ale napiszę co według mnie powinno zostać wprowadzone.

1. Sprawa hacków - postać hacknięta po zgłoszeniu powinna zostać przywrócona do stanu z przed hacka tak jak to jest w innych grach.

2. Siła ataku profesji powinna zależeć trochę w większym stopniu od lvla, bo na dzień dzisiejszy 100lv ma podobną siłę jak 400lv.

3. Siła leczenia powinna zostać ulepszona dla 130+ knightów i paladynów.

4. Nowy system fragów powinien zostać zmieniony, bo w tym momencie wojny na światach pvp nie mają sensu. Można albo przywrócić stary system na co clipsoft się nie zgodzi (bo nie lubią przyznawać się do błędów), albo wprowadzić coś w stylu wojen gildii (fragi nie byłby by liczone jeżeli obydwie gildie decydują się na wojnę, gildia która zwycięży ma specjalne przywileje, można wprowadzić np. walki o zamek - gildia która zwycięży czerpie korzyści z niego np. darmowe złoto co tydzień itp...).

5. Powinny zostać wprowadzone silne potwory dostosowane do konkretnych profesji. W tej chwili na potworach klasy demona mogą opłacalnie expić jedynie profesje magiczne i paladyni.

6. Powinien zostać naprawiony bug ze Stairhopping pvp, bo w tej chwili ubicie kogoś umiejącego grać solo jest niemożliwe. Stairhopping pvm jest dobrym posunienciem, ale w przypadku pvp jest bezsensu. Można wprowadzić exhaust na schody dla ludzi mających pz lock.

7. Target Dummies dobry pomysł, bo ludzie przestaną trenować skille na mc, ale clipsoft zapomniał o shieldingu.

8. Magic Wall powinień być od 8mlv, knight 100lv+ powinień mieć możliwość używania tej runy. Ew. jakiś pierścień lub inny item dla knighta zwiększający poziom magiczny o 1. Nie oszukujmy się bez mw knight (szczególnie w pvp) traci bardzo wiele.

9. Ostatni punkt to moim zdaniem kwestia dyskusyjna. W tej chwili mamy trzy profesje: knight, paladyn i profesja magiczna (druid i sorc to praktycznie to samo). Moim zdaniem knight oraz paladyn powinny się także dzielić na dwie pod-profesje. Można tą opcję rozwiązać na masę sposobów i tibia będzie znacznie ciekawsza.
1. Zmieniasz hasło przed każdym zalogowaniem, jak w końcu padniesz - ueeeee, miałem hacka! Wtedy też kopiowałbyś itemki, np. dajesz komuś, a później HACKED! PLX! HELP! -.-

2. Kiedyś tak było, jeśli chodzi o czary, więc już tego nie zrobią.

3. Post wyżej. Co do rycerzy, to oni i tak mają baaardzo dużo życia.

4. Nie zmienią tego.

5. Gud

6. Gud Tylko to nie jest bug.

7. ROTFL! XD Nie zapomnieli, to jest specjalnie.

8. Sporna sprawa.

9. Nigdy. Teraz masz wybór broni, to musi wystarczyć.
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=ikruy84ZnM4 YEA!

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Blader19948 Pokaż post
  1. Nie poważnie piszę się osobno. Ponieważ "nie" z czasownikami piszę się osobno. Rozumiem, że wam firefox błędy poprawia, ale nie można na niego liczyć w 100%.
AnonimowyPowrot jest offline   Odpowiedz z Cytatem