Zobacz pojedynczy post
stary 31-07-2009, 20:53   #1
Rybzor
CS Tibia.pl Team
 
Rybzor's Avatar
 
Data dołączenia: 06 09 1970
Lokacja: Gliwice
Wiek: 34
Wpisy bloga: 1

Posty: 8,453
Stan: Początkujący
Adres Jabbera do Rybzor
Domyślny War System - najważniejsze informacje.

Co prawda jest taki temat, jednak ja postanowiłem trochę przetranslatować wszystko na PL, zmienić formę i pozostawić tylko istotne informacje, bez zbędnych dupereli, tak trochę po mojemu. Jak pisze Craban, CipSoft zastanawia się nad wprowadzeniem systemu wojen.

Główne założenie systemu: CipSoft pracuje nad ulepszeniem systemu wojen, który chcą wprowadzić wraz z jesienną łatką. Póki co, wszystkie założenia, na które wpadli chcą poddać dyskusji aby sprawdzić co sądzą gracze i ewentualnie wyciągnąć nowe, konkretne pomysły.

Podstawowe warunki "war mode":
Stronami w wojnie są oficjalnie założone gildie. Nikt, kto nie chce uczestniczyć w wojnie nie będzie musiał tego robić na siłę. Zabijanie ludzi prowadzących wojne nie będzie karane unjustami. Wprowadzony zostanie bank gildii, którym zarządzał będzie lider.

Deklaracja wojny:
Deklaracja odbywa się za pomocą interfejsu gildii na tibia.com. Jedna gildia może prowadzić max 5 wojen. Podczas deklaracji wojny lider musi być offline (względy techniczne, pobieranie kasy w grze itp). Długość wojny może trwać między 7 a 360 dni. Fraglimit może zostać wybrany między 10 a 1000. Prócz uśmiercania przeciwników, wojny mogą toczyć się również o pieniądze, a maksymalna stawka to 2 miliardy gp (2 KKK). Lider gildii, którą wyzywamy może zmienić warunki wojny i wysłać zapytanie do przeciwnego. W przypadku akceptacji wojny, wraz z serwer save pobrana zostanie suma zakładu, +1k prowizji, a podczas samej wojny skład gildii może się zmieniać.

Zasady wojny:
Wszyscy członkowie gildii będą zaznaczeni odpowiednim symbolem, które są 3, w zależności od tego, czy dany gracz jest z nami w wojnie, przeciwko nam itp. Atakowanie, czy zabijanie własnych memebrów gildii będzie traktowane jako atak w party czyli nie będzie powodował PZ. Zabijanie wroga z przeciwnej gildii zaś będzie. Poza wojną zwyczajny system czaszek będzie nadal aktualny. Jeżeli prowadzimy wojne z dwoma gildiami, no i zabiją nas członkowie dwu lub więcej, frag na nas zostanie dołączony do każdej z gildii. Jeżeli limit fragów zostanie osiągnięty, to kolejne zabicia przestaną być naliczane i dana gildia wygrywa, jednak zabicia na przeciwniku do czasu serwer save wciąż nie będą "nagradzane" unjustami.

Jak wojna może się zakończyć:
1. Przez zdobycie określonej liczby fragów.
2. Jeżeli minie czas, w tym wypadku decyduje to, kto zdobył więcej fragów.
3. Poprzez poddanie się.
Po wygraniu pieniądze uznane w zakładzie zostaną przesłane, a zwycięzka gildia otrzyma "war points', przegrana zaś je straci.
W przypadku remisu, pieniądze wrócą do właścicieli, tak samo jak war points.

Motywacja do prowadzenia wojen, czyli ranking:
Zostaną wprowadzone war pointsy, oraz statystyki dla gildii prowadzących wojny. Gildie otrzymują punkty za wygraną i tracą za przegraną. Gildia zdobędzie więcej punktów, jeżeli przeciwna ma ich więcej, oraz zdobędzie mniej, jeżeli przeciwna ma ich mniej. W przypadku rozwiązania gildii wszystkie punkty i statystyki przepadną, a po jej odnowieniu wszystko startuje od zera.

Uwzględnione typy serwerów:
System wojen ma być wprowadzony na wszystkich typach serwerów. Na non-pvp, pvp, oraz pvp-e.

Przy końcu CipSoft wyjaśnia, że wszystkie te punkty są wynikiem przeczytania przez zespół całej masy tematów i wysłuchania opinii graczy. Co więcej, czekają oni na dalsze, konstruktywne opinie, które mogą wpłynąć na zmiany planów.

Ostatnio edytowany przez Rybzor - 02-08-2009 o 09:34.
Rybzor jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.