Rozwiązanie:
Mino Mage
Władca minotaurów chciał zniszczyć ludzką rasę od środka w tym celu, rozkazał Minotaurowi Czarodziejowi stworzyć teleport Mintwallin-Rookgaard, minotaury zostały wysłane do podziemi wyspy nowych (Minohell). Minotaury schowały swój ekwipunek w pokoju z niedźwiedziem, ich przywódca rozkazał czekać na posiłki osobiście strzegąc pokoju z uzbrojeniem. Nagle ludzie zaskoczyli minotaurów, minosy były silniejsze, ale rasa ludzka miała przewagę liczebną. Minotaur mag, który aktualnie naprawiał niestabilny teleport, widząc miażdżącą przewagę ludzi zamknął się w swoim pokoju za pomocą magii, zostawiając inne minotaury i swojego ucznia na zewnątrz.
Ponieważ nie ma magii na rooku podejrzewam, a raczej jestem pewny, że Minotaura Maga o ile w ogóle można trzeba zabić od Mintwallin. W jakiś sposób naprawić teleport i przenieść się do pokoju maga i za pomocą jakiejś inkantacji czy magicznego przedmiotu otworzyć pokój na świat.
Spike Sword
Dallheim wielki wojownik został wysłany na Rookgaard w celu ochrony wyspy nowych, jako, że był wielkim wojownikiem nie wziął ze sobą katany tylko prawdziwą broń - Spike Sworda. Veroth handlarz, który był sprzedawcą na przemian z Dixi ukradł ów miecz Dallheimowi, lecz długo się nim nie nacieszył ponieważ musiał uciekać przed gniewem rycerza stworzył skomplikowany sytem przycisków, który umożliwia tylko jemu znalezienie miecza. Skoro po naciśnięciu 2 przycisków (na ziemi) spike znika z wysepki musi pojawiać się w innym miejscu, Veroth wie jakie to miejsce i zabierze go po ochłonięciu sytuacji. Trzeba odnaleźć Verotha lub miejsce, w którym spike się pojawia innego wyjścia nie ma.
PS Jestem w 100% pewny, że takie przemyślenia już były, ale jak SPAM to SPAM
