Co sadzicie o tych zasadach i cechach dla inferny?
Cytuj:
Hardcore PvP - wcześniej PvP-Enforced
Zasady:
*Gracze powinni być w stanie zaatakować, zabijać lub wpływać na innych w sposób negatywny, bez żadnych ograniczeń;
*Gnębienie innych jest możliwe i dozwolone. Co więcej, jest to również dozwolone w obrębie własnej drużyny lub gildii bez żadnych ograniczeń;
*Wojny gildi, pojedynki i areny powinien pomóc graczom w organizowaniu walk, ale nie powinny mieć innego zastosowania w odróżnieniu do pozostałych światów.
Cechy:
* Postacie mogą zostać zaatakowane, uszkodzone (np. poprzez użycie runy Paralyze) lub zabite przez innych graczy, chyba, że znajdują się w strefie ochrony bądź na Rookgardzie;
*Brak systemu czaszek;
*Blokowanie postaciami i summonami jest możliwe;
*Postacie nie dostają premii doświadczenia za zabicie innego gracza;
*Błogosławieństwa i Amulet of Loss są dostępne;
*System wojen: Pojedynki, areny do walki, sojusze gildii włączając walkę partyzancką będą realizowane w późniejszym terminie.
|
Szkoda że niebdzie mozna dostawac juz expa za zabicie gracza... Wysokie levele niebeda maogly juz okradac noobow piszac na trade sell exp 10k

Błogosławieństwa dobra sprawa

jednak wprowadzenie AOLa nie podoba mi sie- zabijesz kolesia o tu nic niema..;/ jednak sa tez dobre strony bede mogl normalnie chodzic z softami i bohami w placaku itd. Knight full eq na sobie bez obawy ze padnie i starci

Ale mimo tego wolał bym żeby AOL nie wszedł w życie inferny.
Ps. Ile kosztował ten jedyny AOL ? Aaron może wiesz?