Witam ^^ Zainspirowany Fakiem interaktywnym, postanowiłem zrobić swój, bardziej rozbudowany.
Więc tak. Jest 2 Wojna Światowa (bronie niektóre z przyszłości) sterujemy 4 osobowym oddziałem żołnierzy:
Snajper,Komandos,Zwiadowca i Złodziej. Ich statystyki możemy rozbudowywać, co zaraz wyjaśnie:
POD NAZWAMI ZNAJDUJĄ SIĘ PRZELICZNIKI PROCENTOWE KTÓRE MÓWIĄ CO KOMU DAJE DANA UMIEJĘTNOŚĆ.
Jak widać wszyscy mają obecnie all na zero, co nie oznacza że tego nie potrafią. W przelicznikach procentowych widać jaki kto ma bonus.
W przypadku walki wręcz, szansa na wygranie z przeciwnikiem wynosi 50 %.
Jak widać komandos ma tej szansy +10 % Czyli jego szansa na wygranie wynosi 60 %. Po wykonaniu misji dostajemy 1 punkt statystyki i możemy go dodać do obojętnie której umiejętności. Każda jedna statystyka zwiększa daną rzecz o 5 %. Teraz opis szans w poszczególnych sytuacjach.
KOMANDOS
Szybkość eliminacji z bliska Gdy mamy tę umiejętność na minimum 2 poziomie (Czyli Szybkość lvl 2) jest możliwe wydanie komendy dłuższej np:
Normalnie (szybkość 0) Zabij xxx. I dopiero w następnej komendzie możemy powiedzieć:
Wynieś ciało xxx. Do tego czasu Może podejść jakiś nazi.
Specjalna umiejętność (szybkość 2) Zabij xxx i schowaj jego ciało.
Ale w takim razie po co procenty ? A no po to, że czasami nasz komandos może mieć kaprys i powie: Nie uda mi się tego zrobić. Im większy poziom Szybkości, tym większa szansa że to zrobi.
Siła w walce wręcz
Normalna szansa na naszą wygraną wynosi 50 % (walkę wręcz może zrobić każdy członek załogi) lecz komandos ma tej szansy +10 %. Im więcej siły, tym większa szansa na wygraną (max. to 95 %).
Celność z broni średnio/krótko dystansowej.
Każdy członek załogi ma z broni krótko i średnio dystansowej szansę trafienia wynoszącą 70 %. Komandos ma tej umiejętności +10 % czyli łącznie 80 %.
Po wbiciu 2 poziomu Celności, możemy Zaznaczyć więcej przeciwników do eliminacji. Tzn.
Normalnie (celność 0) Zabij przeciwnika xxx. A dopiero następną komendą może być: Zabij przeciwnika xxx.
Specjalna umiejętność Lvl 1 (celność 2)
Zabij przeciwnika xxx, a następnie xxx. Przy celności poziom 2, możemy maxymalnie zaznaczyć 2 przeciwników.
Specjalna umiejętność Lvl 2 (celność 5)
Możemy zaznaczyć maxymalnie 4 przeciwników.
Maksymalna szansa eliminacji przeciwników z broni średnio/krótko dystansowej to 90 % (chyba że kupimy specjalną broń krótką, wtedy może być 100 %) Gdy celność przekroczy poziom 2, punkty nie będą naliczane.
SNAJPER
Celność z broni daleko dystansowej.
Szansa na trafienie z broni dystansowej wynosi 80 %. Max. to 90 %. Powyżej 2 poziomu celności, punkty nie będą naliczane. Strzelać ze sniperki, może tylko snajper! Specjalne umiejętności mają te same wymagania i działanie co u komandosa.
Szybkość reakcji
Szybkość reakcji wynosi normalnie 40 %. Snajper ma tej umiejętności +10 % czyli 50 %. Ocb ? Już mówie. Jeśli podczas celowania zostaniemy zaskoczeni, to szansa na to że zdążymy zabić jeszcze tego drugiego co nas zaskoczył wynosi 40 %. Snajper ma jej 50 %. Max. to 85 %
Szansa na niezauważenie przez innego snajpera
Normalna szansa to 30 %. Snajper ma jej +10 % czyli 40 %. maksymalna szansa to 80 % (nie licząc bonusu, z nim można mieć nawet 100 %).
Sokole Oko (Kamuflaż 3) Możemy zauważyć innego zakamuflowanego snajpera.
ZWIADOWCA
Szansa na niezauważenie podczas skradania
Normalna szansa wynosi 60 % Zwiadowca ma jej +10 % czyli łącznie 70 %
Polega to na tym, że gdy mamy zamiar podkraść się do kogoś/czegoś jest szansa że nas zauważą/nie zauważą. maksymalna szansa to 95 %
Przemknięcie (zakradanie 2) Możemy w szybszym tempie przejść do danego miejsca.
Szansa na niezauważenie
Niemalże to samo, tylko polega to na niezauważeniu podczas biegu, chodzenia lub stania (10 %+ za nie ruszanie się).
Doświadczenie w Fachu (Kamuflaż 3) Umożliwia zobaczenie zakamuflowanych przeciwników.
Szybkość ucieczki podczas zauważenia
Jeśli nas zauważą, to istnieje 30 % szans na to że uciekniemy nie powodując alarmu. Maksymalna szansa to 80 %
Przygotowanie (Szybkość 4) Podnosi szanse ucieczki do 100 % na 4 tury.
Wydaje mi się że niema wątpliwości co do roboty snajpera i komandosa. Zadaniem zwiadowcy jest wykonywanie zwiadu. Wystarczy mi to powiedzieć, a ja wyśle zwiadowce na zwiad. Zwiad dot. danego terenu może być dokładniejszy. Można też kazać zwiadowcy obadać cały teren (szansa na niezauważenie 40 %) lecz jak widać jest to ryzykowne.
ZŁODZIEJ
Jak widać złodziej ma prawie te same umiejętności co zwiadowca. Oznaczają one też to samo. Ale jest jedno ale. Złodziej potrafi podkładać bomby (wybuchają po 2 turach) Na misje ma 1 na każdy cel do wysadzenia, i 2 dodatkowe.
Szansa na wejście po murku,drucie itp.
No więc... Po dokonaniu zwiadu, lub po podejściu do danej rzeczy, może wyświetlić się nam czerwone kółko. Oznacza to że możemy się na nie wspiąć. Szansa na wspięcie to 50 %, lecz złodziej ma jej 60 %. Oznacza to że np. Czasami powie: nie mam siły aby tu wejść. Maksymalna szansa to 95 %
Przygotowanie (Zwinność 4) Szansa na wejście na daną rzecz wzrasta do 100 % na 2 rzeczy.
No to koniec ^^ teraz ogólnie...
Za każdą misje dostajesz pieniądze (więcej pieniędzy za np. brak alarmów,brak używania broni palnej, znalezienie ukrytego celu,wykonanie celu opcjonalnego.)
które możesz wydać na rzeczy ze sklepu (pokaże wam to, gdy ktoś wykona misje

).
Nie krępuj się, możesz wydać każdy rozkaz (są pewne granice o których pisałem wcześniej).
Osoba która napisze jako pierwsza może wykonać misję.
Naboje kończę ja (to znaczy nie ma określonej ilości. Jeśli zauważę że ktoś przesadza, dam mu koniec amunicji ^^).
Dobra, trzymajcie. Oto mapka dostępnych obecnie misji:
Powodzenia żołnierze.
Osobiście polecam wykonać najpierw nazi bridge, misja specjalnie przygotowana na początek. Dużo kasy za nią można dostać
