Cytuj:
"Hardcore PvP - wcześniej PvP-Enforced
Zasady:
*Gracze powinni być w stanie zaatakować, zabijać lub wpływać na innych w sposób negatywny, bez żadnych ograniczeń;
*Gnębienie innych jest możliwe i dozwolone. Co więcej, jest to również dozwolone w obrębie własnej drużyny lub gildii bez żadnych ograniczeń;
*Wojny gildi, pojedynki i areny powinien pomóc graczom w organizowaniu walk, ale nie powinny mieć innego zastosowania w odróżnieniu do pozostałych światów.
Cechy:
* Postacie mogą zostać zaatakowane, uszkodzone (np. poprzez użycie runy Paralyze) lub zabite przez innych graczy, chyba, że znajdują się w strefie ochrony bądź na Rookgardzie;
*Brak systemu czaszek;
*Blokowanie postaciami i summonami jest możliwe;
*Postacie nie dostają premii doświadczenia za zabicie innego gracza;
*Błogosławieństwa i Amulet of Loss są dostępne;
*System wojen: Pojedynki, areny do walki, sojusze gildii włączając walkę partyzancką będą realizowane w późniejszym terminie."
|
Nie rozumiem sensu zmian na PvP enforced gdzie sam gram. Rozumiem ze polityka Cipsoftu chce sklonic graczy(czyt. dzieci) do gry na tych trudnych swiatach gdzie gra pozornie malo osob a utrzymanie serwerow kosztuje....
Ale sie pytam Po Chuj robia z dobrego trudnego swiata enforced HARDCORE PVP gdzie zadnego hardcoru juz nie bedzie poprzez wprowadzenie blogoslawienstw (idiotyzm) teraz ludzie beda mniej spadac z lvl... A na dodatek aole itd?? To co teraz wszystkich lub zadnych itemow za latanie i randomowanie po swiecie.... Prawdziwy hardcore.... Zmiany sa zle....
PS brak expa za zabijanie wyzszych lvlowo graczy a co to kurwa swiat dla graczy co sie trudza PvE tutaj sensem jest zabijanie graczy i korzysci z tego plynace....