Zobacz pojedynczy post
stary 08-09-2009, 21:06   #139
Nonex
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 01 10 2007

Posty: 87
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Master Sorcerer
Domyślny

Cytuj:
"Hardcore PvP - wcześniej PvP-Enforced

Zasady:

*Gracze powinni być w stanie zaatakować, zabijać lub wpływać na innych w sposób negatywny, bez żadnych ograniczeń;
*Gnębienie innych jest możliwe i dozwolone. Co więcej, jest to również dozwolone w obrębie własnej drużyny lub gildii bez żadnych ograniczeń;
*Wojny gildi, pojedynki i areny powinien pomóc graczom w organizowaniu walk, ale nie powinny mieć innego zastosowania w odróżnieniu do pozostałych światów.

Cechy:

* Postacie mogą zostać zaatakowane, uszkodzone (np. poprzez użycie runy Paralyze) lub zabite przez innych graczy, chyba, że znajdują się w strefie ochrony bądź na Rookgardzie;
*Brak systemu czaszek;
*Blokowanie postaciami i summonami jest możliwe;
*Postacie nie dostają premii doświadczenia za zabicie innego gracza;
*Błogosławieństwa i Amulet of Loss są dostępne;
*System wojen: Pojedynki, areny do walki, sojusze gildii włączając walkę partyzancką będą realizowane w późniejszym terminie."
Nie rozumiem sensu zmian na PvP enforced gdzie sam gram. Rozumiem ze polityka Cipsoftu chce sklonic graczy(czyt. dzieci) do gry na tych trudnych swiatach gdzie gra pozornie malo osob a utrzymanie serwerow kosztuje....
Ale sie pytam Po Chuj robia z dobrego trudnego swiata enforced HARDCORE PVP gdzie zadnego hardcoru juz nie bedzie poprzez wprowadzenie blogoslawienstw (idiotyzm) teraz ludzie beda mniej spadac z lvl... A na dodatek aole itd?? To co teraz wszystkich lub zadnych itemow za latanie i randomowanie po swiecie.... Prawdziwy hardcore.... Zmiany sa zle....
PS brak expa za zabijanie wyzszych lvlowo graczy a co to kurwa swiat dla graczy co sie trudza PvE tutaj sensem jest zabijanie graczy i korzysci z tego plynace....
__________________





Ostatnio edytowany przez Nonex - 08-09-2009 o 21:08.
Nonex jest offline