Zobacz pojedynczy post
stary 15-09-2009, 12:46   #21
Nechtan
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 15 09 2009

Posty: 3
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vasth Pokaż post
Tylko to ze tworcy tej gry przerobili w wiekszym stopniu silnik Exofusion, Gamers-Fusion - Vallheru(Orodlin). Jak dla mnie beznadzieja zwlaszcza iz podpisuja pod strona ze silnik jest w zupelnosci ich. Kiedys pracowalem nad Vallheru i w 100% moge stwierdzic ze Kroniki Fallathanu sa oparte na Vallheru. Nie polecam na dluzsza mete.
Hej, jako twórca tej gry mogę cię zapewnić że KF od conajmniej roku jest tworzone na własnym silniku. W tym momencie też jestem w trakcie tworzenia zupełnie nowego silnika opartego o MVC oraz AJAX. Generalnie dawno temu KF było oparte o vallheru stąd też wiele podobieństw jeśli chodzi np. o wygląd strony (ale to też wkrótce się zmieni, przy czym niezbyt drastycznie).

Gdy zaczynałem robić KF Vallheru było w wersji 0.6 (teraz 1.3), było to 5-6 lat temu, od tego czasu KF się rozwija samodzielnie, dlatego też rok temu zrezygnowałem z firmowania vallheru w stopce (powyżej 90% kodu gry jest napisane przeze mnie). I to właśnie z KF Thindil, twórca Vallheru, zaczerpnął wiele pomysłów do swojego silnika, ponieważ obie gry rozwijały się obok siebie.
Nechtan jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.