Zobacz pojedynczy post
stary 20-10-2009, 00:16   #359
Ashlon
Tibiaspy.com
 
Ashlon's Avatar
 
Data dołączenia: 10 11 2003
Lokacja: Wrocław

Posty: 4,083
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Rybzor Pokaż post
Ogólnie rzecz biorąc jestem ZA takimi zmianami. Mają one ograniczyć piractwo, zwiększając tym samym zyski producentów (co może zaowocować jeszcze lepszymi produktami w przyszłości), przy czym dla wielu ludzi grających legalnie system wcale nie będzie gorszy, tymi oszukującymi nie ma co się przejmować. Wielu graczy narzeka tylko dla zasady, nie mając pojęcia o działaniu systemu w praktyce. Było to już powtarzane wiele razy, tłumaczone itp, ale do niektórych jeszcze nie dociera.
A gdzie tam ogranicza. Swego czasu Steam mial byc lekiem na cale zlo, ze tylko przypomne durny proces sprawdzania oryginalnosci H-L2, zabawy z kluczami itd. Ludzie troche napsioczyli, zrobili cs non-steam i gra tam cala masa ludzi. A ja nie moge odpalic single'a H-L2 w momencie, gdy mi internet sie urwie, bo nie moge sie polaczyc ze Steamem...

Brak mozliwosci tworzenia wlasnych serwerow jest glupota - o ile rozumiem to w diablo 2 (przez battle.net niemozliwe bylo przypakowanie postaci lipnymi itemami/statystykami), o tyle nie rozumiem takiego zagrania w przypadku MW2 - i tak piraci przeprogramuja ta gre tak, ze bedzie smigala na piratach. A nabywca oryginalnej kopii bedzie sie pieprzyl z jakas weryfikacja anty-piracka, a dodatkowo bedzie mial ograniczone mozliwosci.

Najlepsza walka z piractwem? Zmniejszenie cen - jesli w dniu premiery cena gry spadlaby ze 130 na 70zl, zaloze sie, ze 2x wiecej osob kupiloby oryginala. Nie mowiac o wydaniach deluxe za 35zl w rok po premierze.
__________________
Nieaktywny.
Ashlon jest offline   Odpowiedz z Cytatem