Zobacz pojedynczy post
stary 20-10-2009, 23:09   #365
Ashlon
Tibiaspy.com
 
Ashlon's Avatar
 
Data dołączenia: 10 11 2003
Lokacja: Wrocław

Posty: 4,083
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Rybzor Pokaż post
Uwierz mi, że na czele takich producentów jak Infinity Ward stoją osoby, które znają się na marketingu i wydawaniu gier 100x lepiej od wszystkich nas razem wziętych. Jeżeli zdecydowali, że tak będzie lepiej, to z pewnością tak w rzeczywistości jest. W końcu takich decyzji nie podejmuje się z dnia na dzień. System wcale nie musi być taki nieprzyjazny graczowi. Dalej podtrzymuje, że nie warto narzekać nie wiedząc, jak to będzie wyglądało w praktyce, bo 95% z nas, kupujących i tak pewnie nie odczuje różnicy w korzystaniu z gry.
Bezsensowny argument na zasadzie "oni sa wyzej niz my, wiec to oni musza miec racje". Tak bedzie lepiej tylko i wylacznie dla nich, jesli gracze pecetowi dadza sie zrobic w konia. Zakaz modowania sprowadza sie do tego, ze gracze nie beda mogli robic swojej wersji gry, m.in mapek do niej - ktore nie zawsze, ale czesto okazuja sie lepsze od tych oryginalnych. Platne DLC, w tym miedzy innymi pakiety nowych mapek do gry po necie? Obecnie 95% graczy sie na to wypnie i sciagnie ciekawe mapy od Ziuty czy Henia, natomiast brak zwyklych serwerow i platne DLC sprowadzi sie do tego, ze bedziesz musial im zaplacic za to, co obecnie miales za darmo. Czemu mowie o graczach pecetowych? Bo na konsolach :
a) nie ma piractwa, zazwyczaj jest wymiana uzywanych gier, ale to i tak zyski dla producentow
b) rynek konsolowy jest bardziej casualowy
c) konsolowcy nie mieli mozliwosci modowania, wiec nie wiedza, co traca

Posluzsze sie przykladem BF1943 :
a) wersja na konsole - gracze rzucili sie na to jak muchy na lep, wydali owe 15$ za 3 mapki, kilka pojazdow i 3 klasy postaci. Nie dziwila ich nielimitowana amunicja. Ucieszyli sie, ze tworcy nie wykluczaja wypuszczenia w przyszlosci platnych DLC z dodatkowymi mapami.

b) wersja na pc - zdecydowana wiekszosc uzytkownikow jest niezadowolona z faktu ze gra z "powaznej" spadla do rangi gry dla 13-latkow, wysmiewaja cale 3 klasy postaci i 3 mapki. Psiocza, ze pole bitwy z 24 zawodnikami wieje pustka. Efekt? Tworcy gry wycofali sie z twierdzenia, ze maszyny do grania nie utrzymaja wiecej niz 24 graczy - obecnie nie uciagna wiekszej liczby konsole, tworcy modyfikuja silnik i zapowiadaja, ze na planszy pojawi sie minimum 32 graczy (albo i wiecej).

Mowisz, ze wiecej osob kupi gre za 140zl niz za 70? Nonsens. Sam gralem w pirackiego battlefielda, bo owczesne 130zl za gierke to bylo troche za duzo. Wydana zostala wersja deluxe - 60zl, kupilem oryginal. Rozumiem, ze duza czesc graczy kupi gre od razu (sam tak nabylem Wiedzmina), ale jest tez duzo osob, ktore graja dla przyjemnosci, nie sa maniakami komputerowymi i wydatek 130zl za 2-4h w weekendy to troche duzo.
__________________
Nieaktywny.
Ashlon jest offline   Odpowiedz z Cytatem