Zobacz pojedynczy post
stary 24-10-2009, 21:07   #22
Moodi
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 20 07 2008

Posty: 6
Domyślny

Jakbyś umiał czytać, to byś się domyślił kołku...
Imo, systemy bardzo dobre. Jedne z lepszych pomysłów na zaleczenie chorej wyobraźni niektórych graczy.
Dobra, jest też możliwość walki na non-pvp, oraz w związku z tym zablokowanie możliwości skillowania na innych graczach. Przemyślane.
A co do przenikania. Chyba najlepsze co mogliby w tym wypadku zrobić. Uniemożliwi to trapowanie oraz korzystanie z noob-charów, by przeszkadzały one w właściwej walce. Mimo, że ucierpi na tym element RPG, to i tak ktoś w Cipsofcie wie, że ludzie grający w Tibię, są zbyt skretyniali, by nie nadużywać możliwości blokowania walczących zespołów. Cóż, nie ma się im czemu dziwić.
Szkoda, natomiast usunięcia trudności z gry na enfo + korzyści wynikających, z ubijania innych graczy. Nie dość, że świat do gry łatwiejszy (w dość znacznym stopniu), to jeszcze nie będzie już fajnego plusa, z gry tam typu exp za ubitego drania lub pewności, że coś z niego poleci. Aj, szkoda szkoda, ale są dzieci na Tibia.com to są i takie ułatwienia.
Moodi jest offline