Cytuj:
Oryginalnie napisane przez hoomik
w gta i hitmana na padzie gralo sie fajnie, nie narzekam. Osobiscie nie wyobrazam sobie gry w np. Force Unleashed czy Fable 2 na klawiaturze, chyba by mnie szlag trafil. Mortal Kombat wiadomo, typowo konsolowy tytul, stworzony pod pada. Od kilku miechow na sprawdzenie czeka Tomb Raider, Assassin's Creed czy Mirror's Edge, ale podejrzewam, ze tutaj rowniez bedzie pad >> klawa + myszon
|
W AC na klawiaturze + myszce gralo sie bardzo, ale to bardzo przyjemnie, przynajmniej dla mnie. W Fable 1 tez bylo calkiem klawo.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Anonimowy
Gra na padzie w FPS'y to jak gra w piłkę nożną tylko słabszą nogą - większość w ogóle nie potrafi, a ci, którym wychodzi o niebo lepiej zrobiliby to i tak drugą nogą (oczywiście są wyjątkowe sytuacje, ale w realiach gier jest to po prostu fart). Trzeba być głupim, bardzo głupim i ślepo zapatrzonym w swoją konsolę, żeby podzielać twoje zdanie na ten temat.
|
Dokladnie - swietne porownanie. Ogladalem ostatnio pare gameplay'ow z konsol (BF1943 i L4D2) i powiem jedno - niby wygladalo to calkiem sprawnie, ale jednak ten brak celnosci i powolnosc reakcji na pecetach charakteryzowalaby raczej poczatkujacego gracza, a nie "pro".
I tak - pad nigdy nie bedzie dobry do grania w RTSy, RPG czy FPP - tak samo, jak klawiatura nigdy nie bedzie tak dobrym kontrolerem do gry w slashery, arcade'owki czy wyscigi jak pad. I nie, nie jest to kwestia dyskusjna - tak po prostu jest, a kto twierdzi inaczej - jest ignorantem.