Zobacz pojedynczy post
stary 17-11-2009, 16:32   #1852
.:Marta:.
Użytkownik Forum
 
.:Marta:.'s Avatar
 
Data dołączenia: 02 06 2005
Lokacja: Ostróda

Posty: 97
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Kyra
Poziom: 50+
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ludek'ziom Pokaż post
Nie dziw się, jak być pajacem to na 100%...
Przychodzi ich technik wielce wykształcony informatyk który na komputerach zna się słabiej niż ja (bez wykształcenia informatycznego) i się mądrzy na wszystkie tematy. To wina komputera, to wina kabli, to wina czegoś tam..

n/c
No sluchaj a co ma powiedziec? hehe Skoro to z ich winy to jakis argument "na poczekaniu" trzeba strzelic klientowi. Niby jak problemy maja sie powtarzac mam zadzwonic jeszcze raz i technik kolejny raz przyjdzie znowu wymysli kilka argumentow i pojdzie da da. Szok to co teraz dzieje sie z klientami placisz a daja Tobie taki szajs ;/
.:Marta:. jest offline   Odpowiedz z Cytatem