No gram, przeczytaj sobie poprzednie posty : p
Btw, ciekawostka. Odpaliłem sobie Dirt 2, który ma premierą za parę dni chyba? Niestety pod DX10. Chciałem sprawdzić, jak się mają pogłoski o kosmicznych wymaganiach:
Cytuj:
Procesor: Intel Core i7 lub AMD Phenom II
Pamięć RAM: 3GB
Twardy dysk: 10GB
Karta graficzna: ATi Radeon HD 5700 Series
|
Testowane na sprzęcie:
Cytuj:
AMD Phenom II X4 3200 MHz @ 3523 MHz
GeForce GTX 260 AMP Edition (core 216) 896MB - 650/2100/1400.
Płyta główna: Gigabyte GA-MA770T-UD3P.
Pamięć: 4GB (2x2GB ) DDR3 1333MHz, 9-9-9-24.
|
Wyniki:
1. ~1900x1000, detale: najwyższe, 16x
min: 36 fps
max: 52 fps
avg: 45.996 fps
2. ~1600x900, detale: najwyższe, 4x
min: 55 fps
max: 76 fps
avg: 66.089 fps
3. ~1200x720, detale: najwyższe, 0x
min: 60,
max: 99,
avg: 83.720
4. ~1200x720, detale: najniższe, 0x
min: 68,
max: 116,
avg: 88.320
Wnioski?
Przy wyścigówkach za płynne utrzymuję 30 fps. Wcale nie trzeba mieć i7 i najnowszego radka. Karta gtx z rodziny @200, czy taki radek 4870HD powinna spokojnie wystarczyć do obsługi max detali. Myślę, że 9800gt z prockiem 2.6-3.0 d2c (zwłaszcza podkręconym) intela też powinien całkiem ładnie tą grę uciągnąć, chociaż na maks już tu bym nie liczył. Tak czy siak te zalecane wymagania są ostro przesadzone. Nie wiem tylko, czy pod DX11 wymagania nagle się jakoś ostro zmienią. W każdym razie na DX10 też wygląda całkiem fajnie, o tak: (kompresja 6mb do 500kb trochę odbiera temu zdjęciu : P)