Zobacz pojedynczy post
stary 07-02-2010, 18:42   #7
eerion
CS Tibia.pl Team
 
eerion's Avatar
 
Data dołączenia: 29 08 2003
Lokacja: Utopia
Wiek: 36
Wpisy bloga: 2

Posty: 2,908
Stan: Niegrający
eerion ma numer GG 4323111
Domyślny

Cytuj:

Lokacje są na średnim poziomie pod względem wykonania. Przypatrz się proszę obrazkowi nr. 7 (numeracja obrazków ułatwi nam krytykę), akcja ma miejsce tylko na 1/3 całego obrazka, więc po co cała reszta?
Nie chciałem ciąć i robić wymuszonych mini obrazków. Wolałem dodać trochę trawy z prawej i dzięki temu uniknąć, dość zbędnej kwestii "Wracamy do domu" i kilku rzeczy się z tym wiążących. A jako, że jednokadrowe rozszerzenie troche brzydko wygląda i wolałem w miarę możliwości nie skakać to zrobiłem całe takie duże. Do tego tam też musiałbym klepnąć sporo "zbędnego" lasu by zmieścić dialogi.
Cytuj:
akcja ma miejsce tylko na 1/3 całego obrazka, więc po co cała reszta? Z pierwszej lokacji zrobiłbym dwie; drogę z domem i część na której wracają z "czegoś". Dużo schludniej by to wyglądało, nie mówiąc o rozmiarach. Poza tym, jeśli robisz duże lokacje, musisz bardziej rozplanowywać całą lokację, przy małych nie ma to tak wielkiego znaczenia.
Musiałem jeszcze pokazać, że nie mieszkają oni w miasteczku, ani w jego pobliżu - ot lasek.
Cytuj:

Droga do domu jest brzydka! Jeśli nie jesteś Speedem (dotąd tylko jemu "własne drogi" w miarę wychodziły), radzę używać tych Tibijskich.
To jest sprite xD.
Chciałem zrobić podsypane piaskiem dojście do domu, ale wersja żołta (czyt. plażowa) mi nie pasowała. Faktycznie nie wyszedł zbytnio. Trudno, nie będę go już używał
Cytuj:
Jeszcze jedną oczywistą wadą, jest to, że są one (lokacje) najzwyczajniej w świecie puste! Masz od cholery dodatków do podłoża (traw, krzaczków, liści, pajęczyn, drzew, kwiatków i innego badziewia),
Osobiście nie jestem zbyt wielkim fanem spamowania dodatkami na powierzchniach klasy trawa/inny typ podłoża. To nie kamieniołom, żeby wrzucać 10 rodzajów kamyków . Ale pokombinuje później z rozmiarami obrazków, żeby nie rzucało się to tak w oczy. No i wtedy pojedyncze dodatki na krzyż powinny lepiej wyglądać. Zobaczymy jak wyjdzie.
Cytuj:

Fabuły nie oceniam, bo narazie nie ma czego. Początek jest tak skonstruowany, że się zdarzyć dosłownie wszystko. To raczej dobrze, bo w każdej chwili możesz dodać poprawki
Jakie poprawki?
Fabułę mam zawsze zrobioną na kilka odcinków wprzód.
Cytuj:
Noc powinna być trochę ciemniejsza. Zachód słońca (obrazek nr. 8) jest dobry.
Powiem ci, że u mnie na PSie wyglądało to ciemniej. Tak czy siak - to noc jeszcze nie jest - raczej zmierzch.
Mogłem napomnieć o tym.
Cytuj:
Chata mistrza wydaje mi się zbyt skromna. Nie lubie pustych pomieszczeń.
Bo mistrz żyje dość skromnie. Ale później ta kwestia zostanie jeszcze poruszona. Ale można by skrócić domek o 1 kratke w gruncie rzeczy.
Cytuj:
Nie rozumiem, o co chodzi z "Brak dedykacji" ale to chyba nie ma większego znaczenia.
Brak dedykacji do czegoś = nie przykładanie się.
Cytuj:
Szczerze, spodziewałem się czegoś lepszego (mówię tu o grafice i ilości). Popraw to co napisałem w następnym parcie, a będzie dobrze ;p
Turok w tym parcie nie wystąpił, bo efektów praktycznie nie było. Sezu podrzucił mi 2 outy ;P

Ogólnie - sporo błędów widzę, no cóż długa przerwa robi swoje. W następnym parcie postaram się rozprawić zwłaszcza z rozmiarami screenów.
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Shinjix
Jezeli juz jestesmy przy Vision of Escaflowne - fajnego hentaja z tego widzialem
Wpuścić takiego maniaka do tematu o anime

eerion.blogspot.com - Jak to gaijin Japonię ogarniał, czyli relacja z kraju kwitnącej wiśni.
eerion jest offline   Odpowiedz z Cytatem