1)
______________
Ataki knighta mogą nie trafić, mogą zostać zablokowane, mogą zadać bardzo małe obrażenia.
Ataki palka mogą nie trafić lub zadać małe obrażenia.
Czary sorca/ druida mają stosunkowo wysoki minimalny dmg, nie mogą zostać zablokowane, czary celowane (większość run i wiele innych) nigdy nie mogą nie trafić jeśli tylko korzystasz z battle listy.
______________
2)
______________
Trening knighta zajmuje najdłużej i daje najmniej.
Trening palka zajmuje o połowę krócej, ze względu na nieco inne zasady naliczania pktów jest stosunkowo efektywny podczas expienia (= nie musimy stać godzinami pod miastem, a skille będą rosły całkiem szybko)
Trening sorca jest najszybszy, daje najwięcej i nie wymaga bezczynnego stania.
______________
3)
______________
Obrażenia zadawane przez palka i knighta są mocno zmniejszane przez armor stworka, magowie nie mają tego problemu
______________
4) rekompensata:
______________
Knight w zamian za brak potencjału ofensywnego dostaje mnóstwo hp przy każdym awansie, oraz najszybciej awansuje w skillach ataku wręcz i shieldingu. Wszystko byłoby piękne gdyby nie to, że shielding jest praktycznie bezużyteczny, HP jest za dużo, a cena którą się płaci za wysoka.
Palek jest gdzieś po środku, nie traci za wiele w ofensywie a hp ma całkiem dużo.
Sorc hp ma wystarczająco dużo, ofensywnie przedstawia się najlepiej spośród 3 klas, obrywa prawie tak samo jak knight.
_______________
=============
W praktyce można powiedzieć, że dzięki debilnej mechanice gry sorc to taki knight z trochę niższym shieldingiem i znacznie większą ilością przydatnych czarów.
Ostatnio edytowany przez Vil - 15-02-2010 o 14:27.
|