Temat: Inne Statystyki Loot`u :)
Zobacz pojedynczy post
stary 22-02-2010, 22:29   #9
kozotara
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 23 12 2007

Posty: 10
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez CingCiong Pokaż post
Pomysl super, tylko coś ci się algorytm obliczający procenty pierdzieli, np.Massacre shell wypada z prawdopodobieństwem 0%, a nie które rzadnkie przedmioty maja w nawiasie wartość około 90%. Może nie zakumałem o co chodzi tam, albo coś.
Ale jak mówiłem pomysł super tylko do dopracowania.
Chyba nie pogardzisz .txt ze skopiowanymi huntami?

Powodzenia
Nie jestem pewien, o co dokładnie chodzi, więc odpowiem trochę naokoło...

U Massacre wszystkie przedmioty są na 0%, ponieważ żadna z otrzymanych tam wartości (na przykład - złota wypada 112.5 na jednego potwora) nie jest ani trochę pewna. Znaczy to tyle, że równie dobrze prawdziwą wartością będzie 50, albo 180 - nie wiem tego. Pewność ta będzie rosła wraz ze wzrostem zabitych potworów - właśnie dzięki temu np. u takiego Grim Reapera jestem w stanie powiedzieć, że "Dark Shield wypada średnio z częstotliwością 1 na prawie 27 potworów" z prawdopodobieństwem 95%.
Bo Massacre ubity został 2 razy, a Grim Reaper półtora tysiąca razy

Czy o to chodziło?

Jeśli zaś chodzi o skopiowany w txt Server Log - niestety pogardzę. To MUSZĄ być pliki "cam".
kozotara jest offline   Odpowiedz z Cytatem