Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Oerciak
Jeśli chodzi o rozwalanie każdej ściany RPG, to chyba nie próbowałeś tego zrobić z narożnikiem xd.
|
Narozniki tez sie rozwalaja - tyle, ze bledy pojawiala sie czesciej niz w innej czesci budynku i dlatego chyba wrazenie, ze trudniej je rozwalic. Kilka razy tez mialem sytuacje, ze walnalem z RPG prosto w sciane z odleglosci kilku metrow i sciana dalej stala. Jedynym niezniszczalnym elementem w budynku jest podloga i te skosne podpory dachu. W niektorych miejscach rowniez sciany wewnetrzne.
Cytuj:
A w rozgrywce multiplayer to max 16 na jedną stronę może wziąć udział i tu i tu, czy się mylę?
|
Na konsolach po 12 (czyli lacznie 24), na kompie po 16 (lacznie 32). Na mapce z bety to wystarczylo w zupelnosci, jak bedzie gdzie indziej - zobaczymy.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Smoothas
No właśnie, skoro wątek BC2 już ruszył, to jakie są wasze opinie pomiędzy nim a MW2.
Ja sądze żę multi, wszystkie atuty, wyzwania, kill streaki itp. są lepsze niż W MW2, ale tryb rozgrywki w BC2 MW2 bije na głowę. Jak się gra gorączkę- to dopiero jest hardkor jak lecisz z kumplami śmigłowcem, rozwalając wszystko (i wszystkich) wokół. Także systemem zniszczeń BC2 przewyższa znacznie CoD-a, żadna ściana potraktowana pociskiem z RPG sie nie oprze, również przeciwnicy znajdujący się za nią. Także system wyboru klasy i w BC2 mi się podoba, medykiem można nieźle powymiatać.
Jednak BC2 rozczarował mnie brakiem co-opa, małą ilością map w mp i małą ilością graczy mogących wziąć udział w rozgrywce (tylko 4 w jednym teamie).
System nagród też nie zachwyca, poza tym w singlu niczego nowego się nie dowidziałem a AI przeciwników też troche słabe. Chyba jednak wpierw dobije do prestiżu w mp MW2, a dopiero potem zagram w BC2.
|
Jak dla mnie - BC2 jest kompletnie rewelacyjny w porownaniu z MW2 (ktory swoja droga tez jest dobry). Nowy COD jest gorszy jesli chodzi o sterylnosc srodowiska (praktycznie pelne zniszczenie w BC2 przeciwko mozliwosci zniszczenia komputera czy szyby), realistyke (pomijajac juz mozliwosc wykorzystania sprzetu wojennego i system zniszczen - MW2 jest gra typowo arcade'owa jesli chodzi o styl rozgrywki, a dodatkowo pelne jest "rewolucyjnych" rozwiazan - m4 seria jest ultra-celna przez pol mapy, natomiast skuteczny zasieg shotguna to, na oko, z 10 metrow...). Na mapce z bety dynamika rozgrywki z BC2 niewiele ustepowala konkurentowi, przy czym mapy byly zdecydowanie wieksze. Na pierwszy rzut oka w CODzie jest zdecydowanie wiecej unlockow do broni, ale w duzej ilosci przypadkow sa one tragiczne - kto montuje celownik termowizyjny do mini-uzi lub holograficzny do strzelby? :|
Odnosnie malej ilosci map - abstrahujac od ich wielkosci - MW2 ma ich 16, BC2 ma ich 8, przy czym pierwsi uzytkownicy kazdej z kopii nowego BFa juz w dniu premiery otrzymaja do pobrania (za darmo!) 2 mapy, a do konca marca - kolejne 2. I nie zanosi sie na to, zeby to byl koniec, bo juz kraza pogloski o czesci darmowych DLC dla posiadaczy gry
W mojej ocenie BC2 wyprzeda MW2 o kilka klas, ale nic dziwnego - sam Ryba mowi, ze jestem fanbojem
