co wy mowicie o graczach z czolowki...
Wedlug mnie juz powyzej 120 levelu nie ma dalszych perspektyw.
Bo niby co? majac level 99 masz motywacje wbic level 100 zeby isc na pare questow , a jaka masz motywacje przy wbijaniu levela z 140 na 141 ? albo z 223 na 224 ?? NIC! dlatego powinni dodac itemki/questy z wiekszymi wymaganiami level , zeby gracze ZAWSZE mieli motywacje do expienia, bo expic aby expic jest bez sensu.
Questy dla h leveli nie powinny byc typu 10 misji i skonczone. Powinny byc to tak rozbudowane questy , tak duuuuzo misji i odstep czasowy pomiedzy niektorymi misjami zeby taki quest zajal naprawde duzo czasu (no ofc nagroda musi byc tego warta)
Ogolnie powinni usprawnic ten system expienia i potworkow. Durne jest to ze w tibi jest wiele wiele nieoplacalnych/pomijanych potworow co daje nam taki efekt ze ciagle huncimy to samo.
Wiec jakby zwiekszyc sile i exp wiekszosci monsterow otrzymalibysmy fajny efekt.
Obecnie 120 Ms hunci Dle/frosty a wiec powiedzmy zwiekszyc sile viverny do sily DLA (dac jej tyle expa itp.) na miejsce dzisiejszej viverny dac jakiegos innego monstyera (slabszego) a obecnego DLA przerobic na silniejszego (dac mu wiecej expa itp.) i podnies do gory w stats
Dla mnie troche nielogiczne jest , ze Dragon ktory w kazdej grze jest postrachem tu w tibi jest ubijany przez naprawde male levele.
Nastepna rzecza sa wspolne hunty. Wspolne polowania powinny byc bardziej oplacalne niz samotne hunty. Tu mozna by pokombinowac , moze powiedzmy ze jak sie expi w pare osob to kazdy dostaje +20% expa a szansa na loot jest 10 % wieksza? Takie zwykle udogodnienia a zmienilo by gre.
__________________
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Rzyttofrajer
potem takie mniej inteligentne beholdery to podchwyca i za wszelka cene chca pokazac ze oni sa jak ich "bogowie"
|
|