Cytuj:
topic@
Dlaczego palowi lecą szybciej skile? Bo cipy chciały im umilić żywot na kilka updatów. Jeżeli to sie nie zmieni, to po jaki huj robić knighta, skoro paladin to knight walczący na odległość mogący używać SD, mający niewidkę i utamkę... i do tego te skille, zanim knightowi zrobisz 60/60 to pall wejdzie juz w 67/xx
|
brawoo dla tego pana. palkowi "szybciej" leca skille od samego samiuskiego poczatku tibii.
ilosc uderzen na dany skill dla knighta (melee) i palla (dist) jest IDENTYCZNA. roznica polega na tym ze kazde trafienie (tzn. strzal do krwi lub gwiazdka, ale nie dymek) dla paladyna liczy sie jako dwa uderzenia. czyli jesli paladyn wystrzeli 10 razy i trafi z tego 5 to do jego awansu zalicza sie 15 uderzen, podczas gdy dla knighta bedzie to osrane 10 niezaleznie od tego jak mocno uderzyl.
hit rate z royal spearow na porzadnym skillu to okolo 70%, wiec skill idzie okolo 70% szybciej. najbszyciej skill wchodzi przy uzywaniu kusz (90% hitrate) i lukow (80%). chyba najlepszy zestaw to dobry luk z bonusem do trafinenia + sniper arrowy, o ile dobrze pamietam mozna osiagnac pulap 94% szansy trafienia (czyli trenimy *dwukrotnie* szybciej niz knight).