
Demon Armor, 16 pkt. ARM, 80 cap. Najlepszy pancerz jaki możemy założyć.

Plate Legs, tanie, lekkie, 7 pkt ARM.

Blue Legs, świetny ARM - 8 pkt. oraz bardzo mało cap. - 18.

Demon Shield

Mastermind Shield

Crown Shield

Vampire Shield
MAGIA, vis, flam, tera, mort!
Dużo ciekawych czarów, którymi możemy szybko zabić lub uleczyć. Kupmy z początku te:
1. Magic rope (exani tera)
2. Light Healing !!! (exura)
3. Antidote (exana pox)
4. Intense Healing ! (exura gran)
5. Energy / Terra / Death / Flame / Ice Strike !!!
6. Levitate (exani hur " up / down)
7. Magic Shield ! (utamo vita)
8. Haste (utani hur)
9. Heal Friend !!!! (exura sio " nick)
10. Ice Wave (exevo frigo hur)
11.
Heavy Magic Missile
12.
Wild Growth
13.
Avalanche
14. Invisible (utana vid)
15. Terra Wave ! (exevo tera hur)
16. Strong Haste ! (utani gran hur)
17. Mass Healing (exura gran mas res)
18.
Icle
Część z nich nie jest konieczna, ale są takie bez których nie będziemy mogli się obejść, większość z nich niestety wymaga płatnego konta.
Czary czerwone tworzą runy, które zamienimy na duże ilości GP, Użyjemy ich także na polowaniach.
Każda zrobiona runa to wzrost naszego mlvl'a, pamiętajmy o tym i kiedy możemy spalajmy SOULE. Wyższy mlvl to przyjemny i szybki exp.
PLECAK DRUIDA, ?

Warto, na prawde warto zawsze mieć przy sobie parę run typu SD, AVA, ICLE, GFB. Nigdy nie wiemy wchodząc na spawn co się stanie. Dzieki takiemu przygotowaniu masz możliwość szybkiej reakcji. Energy ring, life ring czy ROH oraz time ring też warto zabrać. Steahl ring i zapas potionów to obowiązek.
Mamy plecak druida, eq. Czas na:
EXP
Każde początki są trudne, szczególnie jeśli jesteś FACC.
Pierwszym celem bedzie pozbycie się Snakebite Rod którym nie zabijemy nawet snake.
1. ROTWORM
Facc, jaskinie na wschód Venore.
Pacc, pustynia w okół Darashi
1.1 SMUGGLER - dobra alternatywa, jaskinia pod Port Hope
* Mamy szanse wylootować Deer Trophy, potrzebny każdemu do rozmów z Rashidem, na większości światów osiaga wysokie ceny.
2. CROCODILE - mamy 13 poziom, nowy rod w dłoni, proponuję rozpocząć taski na krokodyle.

Zbieramy:


3. TARANTULA - powiedzmy że mamy 19 poziom oraz Necrotic Rod w ręku, zacznijmy trochę zarabiać. Kontynuujemy taski, tym razem powoli bijąc tarantule. Warto wziąć trochę więcej EQ wzmacniającego ARM i liczyć na to że zlootujemy Terra Hood. Największe jaskinie w okolicach Port Hope.

Zbieramy:



3.1 HIDE Sam boss nie jest silniejszy od tarantuli, jednak dojście do niego potrafi sprawić kłopot. Dużo spiderów, batów, krokodyli a także tarantul i carniphila potrafi uśmiercić młodego Druida. Loot wynagradza trudy podróży:





4. EARTH ELEMENTALS - Alternatywa robienia tasków dla Water Ele. Wolniejsze i słabsze, nie zrzucają żadnych wartościowych przedmiotów mimo to daja bardzo dużo GP. Używamy Flame Strike.
5. WATER ELEMENTALS- można próbować powoli od 50 poziomu, obowiązkiem jest Helmet of the deep, wędka oraz rust removers, tu przydać sie też mogą części Glacier Set, wystarczy nam sam Energy Strike, nie musimy zabierać roda. Bardzo dobry exp, oraz loot, warto zbierać shp po chodzących tam botach, co jest niestety bardzo częstym widokiem. Oblegany pod wieczór.
*Zabieramy Rust Removers, ponieważ Knight Legs znajdujemy dość często. Można także wylootować Paladin Armor.
6. DRAGONS

7. DRAGON LORDS
Darashia - Świetny, duży ale też oblegany resp. Dargów oraz Dragon Lordów. Jeśli uciekamy wyposażmy się w którąś część Magma Setu oraz +mlvl. Gdy jednak mamy lagi, weźmy coś zwiększającego defa i stójmy po skosie tak aby nie trafiał nas najsilniejszy czar DL'a (Kombo potrafi być śmiercionośne, trzeba bardzo uważać aby nie wejść w wiekszą illość DLi co nie jest trudne, myślę ze około 80 poziom pozwoli nam tam efektywnie - do 300k/h z bonusem - expić)
*Red Dragon Leather ściagany Obsidian Knifem to dobry dodatek zmniejszający waste / zwiększający profit.
8. TOMB
9. ANCIENT SCARABS
10. DREFIA
11. CULTS
