Cytuj:
Oryginalnie napisane przez ponczus
Argumenty które podał blizz są nastawione na zarabianie kasy. Już WoTLK było nastawione na: each player has to be able to see all content. Że nie wspomnę o innym genialnym zdaniu: bring the player not the class. Zmiany w cata zbliżą WoWa do L2 i to strasznie. Jakoś nie uśmiecha mi się powrót do koreańskiego raju :/
|
Path of the titans - po pierwsze masa nowej roboty przy balansie klas (jakby teraz nie był to wystarczający problem), poza tym przy wyjściu nowego dodatku musieli by przerabiać ten system praktycznie na nowo.
Guild leveleling - usunęli po prostu MOŻLIWOŚĆ wybierania talentów, jakie nam się podobają. Zamiast tego po prostu wraz z następnymi levelami talenty odblokowują się same.
Poza tym archeologia i path of the titans zapowiadałyby się na rzeczy do dużego grindu i długiego czekania na efekty. Różnica byłaby po prostu za duża między graczem, który ma 85 lev miesiąc, a graczem, który ma go już pół roku.
Jedyne co mnie wkurza to praktycznie połączenie 10 i 25 pod względem lockoutu jak i loota. Już teraz nie ma co robić, to co dopiero, kiedy na cały tydzień będzie tylko te 10 bossów zamiast 20? Poza tym 25 są bardziej epic od 10.