Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil
Po raz kolejny zwracam uwagę na to, że Tibia przez lata _nie miała_ systemu pvp, tylko jakąś protezę ograniczoną do tego, że można siebie atakować nawzajem. Poza tym połowa mechaniki gry sprowadzała się do tego, żeby graczy zniechęcić do atakowania się nawzajem (najbardziej jaskrawo widać to po pvp dmg penalty, niezmienionym do dzisiaj, w dalszej kolejności - niemożność celowania w ludzi na battle list, wspominany z sentymentem przez ludzi Amulet of Life, skulle czy spora przewaga bazowej siły czarów leczących nad ofensywnymi), a "wojny" i "pvp" istniały najwyraźniej wbrew koncepcji Cipsoftu i parokrotnie próbowano je ograniczyć.
System macie od 1/2/3 updatów, teraz jest możliwość faktycznej wojny i jej faktycznego wygrania. Wszystko, co było przedtem ma tyle wspólnego z wojną i systemem pvp, co dzieciaki w piaskownicy wyposażone w kijki z uzbrojonymi żołnierzami.
|
Co do pvp , granie w gry ONLINE zawsze w pewnym momęcie ogranicza się tylko do PVP , po co wbijać lvl ,a szczególnie w grze w któej każdy quest ogranicza sie do idz zabij weś pogadaj , i gdzie wszystkie questy ukończone są na max 130 lvl? powyzej 130 lvl każdy gracz (no 90 %) expi po to żeby miec lvl/siłe i żeby walczyć , ale nie w nieograniczony sposób , gdzie bezsensowne jest zabijanie gracza... jak wyżej napisane zostało bardziej opłacia sie lurować potworki niż bić gracza samemu , żenada.