Zobacz pojedynczy post
stary 24-10-2010, 01:52   #1
Hamerpl
Użytkownik Forum
 
Hamerpl's Avatar
 
Data dołączenia: 23 12 2006
Lokacja: Toruń

Posty: 170
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Świat: Candia
Poziom: 290
Skille: 103/99
Poziom mag.: 11
Problem Cipsoft "nie oddal" za odmowę PACC'a

Siemanko.

W Tibie juz nie gram dosc dlugo, a bedize z 2 lata ale do rzeczy.

Dostalem od znajomka przelew na konto, zebym kupic PACC.
A inaczej mialem kupic 4x pacc na 30 dni + zmiana płci na postać.

Dostałem hasła do kont, wszystko przygotowane, no to zaczelem.

1. PACC 30 DNI na pierwszą postać, poszedł bez problemu + zmiana płci.
2. PACC 30 DNI - UNDER INVESTGATION (kase zjadło z konta)
3. PACC 30 DNI BEZ PROBLEMU
4. PACC 30 DNI (następnego dnia robiony) UNDER INVESTIGATION (kase też zjadło z konta)

Wszystko, było okej under investi~ czyli sprawdzają czy tranzakcja bezpieczna etc.
Następnego dnia dostaję maila że ten pierwszy PACC co był sprawdzany przeszedł, ..... a drugi nie.
Wszystko było by okej, ale kasy CipSoft nie oddał za tego 4tego pacca.
Wszędzie podczas robienia operacji było że Thanks for Order, i zjadło kasę, (30,10zł) - mimo tego ze nawet wyskoczyło Investigation

Pisałem do nich maila że chce zwrot kasy, to cisza spokój na mailu (0 odzewu).

mam w mBanku, mam wszystkie potwierdzenia na koncie że kasa doszła do nich, jakieś wyciągi, emaile etc.

Co dalej robić?

Ostatnio edytowany przez Hamerpl - 24-10-2010 o 01:53.
Hamerpl jest offline   Odpowiedz z Cytatem

-->
PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.
  -->
--> -->